Note fondée sur 1 205 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Ras
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4-star rating, Christopher!It's great your time at New Haven Hotel was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience.Thanks again for the feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Bel hôtel. Tout Près du coeur des installtions de Yale et de plusieurs restaurant. Tou se fait à pieds. Le stationnement es juste de l'autre côté dela rue. L'hôtel a aussi quelques place de stationnements à l'exterieur pour les véhicules oversise ou avec un coffre de toit qui nepeucent entrer dans le stationnement sous terrain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Catherine, c'est formidable d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour au New Haven Hotel. La proximité de Yale et des restaurants à proximité rend tout pratique. C'est formidable de savoir que les options de stationnement étaient adaptées à vos besoins. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the outstanding rating, Jocelyn!We're delighted your time at New Haven Hotel was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Parking wasn't free and the employee didn't tell me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Geneviève, it's regrettable to learn of any confusion related to the parking fees. Your feedback highlights an area where communication by our team members could be improved. We appreciate you bringing it to our attention and are committed to addressing this to better serve you and future guests. We hope your overall stay at the New Haven Hotel was pleasant and that you'll grant us another opportunity to exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for this lovely rating, Annick!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at New Haven Hotel. We'd like to share an even better experience with you soon.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
Great location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating, Charles!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at New Haven Hotel. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, Julien. While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
2 sur 5
par un voyageur

A lot to be desired

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Dropping off son to Yale U
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
George, thank you for taking the time to share your feedback. It’s unfortunate the experience didn't meet your expectations. The team's always striving to provide a better experience for our guests and your comments are invaluable in making improvements. If you decide to give us another opportunity, the goal is to provide you with an enhanced stay. Safe travels to you and your son.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
A good deal for the night considering the prices of others. The staff was super nice. I felt like the hotel wants you out quickly in the morning though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tom, thank you for sharing your thoughts. It's great to hear that the service from our team members made a positive impression. The feedback about your morning experience has been noted, as guest comfort is important. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Fumie, we are thrilled you enjoyed your stay at New Haven Hotel. We hope to welcome you back soon!