Note fondée sur 872 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2021 par mhaynes, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Expedia
après tous les commentaires en demi-teinte sur cet établissement nous étions un peu inquiet mais l'hôtel s'est révélé calme et confortable et tout à fait honnête en termes d'équipements et de propreté. Reste cher pour le standing mais sa localisation à deux pas du campus de yale est parfaite. Seules critiques: le Wifi payant (sauf inscription): vraiment exagéré de nos jours. Pour le prix de l'hôtel (avec près de 25 euros en plus pour le parking) un complimentary breakfast devrait être inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Nataly Cruz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at the Omni New Haven Hotel at Yale. Your feedback is much appreciated, as each survey is individually reviewed by our Management Team on property to assess how we may improve our guests’ future stays. My name is Nataly Cruz and I am one of the Assistant Front Office Managers here on property. We always strive to provide our guests with a “Perfect 10” experience and I would like to apologize seeing we had fallen short of our goal for your stay. I just wanted to inform you that we are currently at the beginning stages of our renovation. We look forward to this upcoming project which will provide a refresher in all of ours rooms. We are all very excited about this project and we hope to see you in the future when our renovations are completed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
personel et hotel très bien situé dans le coeur de Yale
4 sur 5
par un voyageur de Chesterbrook

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
The first few minutes we were there a man came barging into our locked room with a card key. When the staff was told they offered nothing other than to give us new keys. There were people yelling in the hallway and on the street at night. We got very little sleep or rest as neither of us felt safe and there was too much noise. It was a frightening and exhausting experience. I would never recommend this hotel to anyone.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
They didn't have the room to give me on the night I arrived. They moved me to a different hotel, they forced me to move there. They were covering the cost of the room for 1 night in the other hotel but then wanted me to move back to Omni for 2nd night! They were not conducting business properly. They paid the 2nd night in the other hotel after me calling 3 times to tell them I'll not move from the second hotel. I wish I never reserved the room with them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Decent area, good restaurants and easy walk to the Yale Cancer Hospital.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
M