Note fondée sur 432 évaluations de clients

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4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2023 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had such a wonderful experience with us. We value your input and look forward to welcoming you back in the future. Stacie Robinson, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Michel,We appreciate your review and look forward to seeing you again.Thank you,Stacie Robinson, GM
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 27 oct. 2018 sur Expedia
L'hôtel est vraiment très bien. Le personnel est très gentil est très antentionné. Le petit déjeuner est le meilleur de notre séjour. La chambre est très bien également. Expedia avait annulé notre réservation sans raison et sans nous prévenir et le personnel de l'hôtel à tout fait pour arranger la situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Stacie Sanders, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis d'apprendre que tout a été agréable pendant votre séjour. Nous sommes heureux d'avoir pu résoudre les problèmes rencontrés et espérons pouvoir vous revoir lors de votre prochaine visite dans la région. Je vous remercie, Stacie Sanders, AGA
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2018 par Stacie Sanders, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to leave a review of your stay in New Iberia! We hope to see you again on your next visit. Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
told me they were pet friendly and when i arrived they weren’t
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Dear Jim,We apologize for any confusion regarding our pet policy. Our website clearly states that we accept Service Animals, but we have never been pet-friendly. We understand how important it is to have accurate information, and we're sorry for any inconvenience this may have caused. If you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out. Thank you for your understanding.Thank you,Stacie Robinosn, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Dear Courtney,We appreciate your kind review and hope to see you again in the future. Thank you,Stacie Robinson, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Dear Patsy,We are pleased to see you enjoyed your visit with us and hope to see you again in the future. Thank you,Stacie Robinson, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
The room was spacious and clean and the breakfast was wonderful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Dear Randy,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you found your room spacious and clean, and that you enjoyed our wonderful breakfast. We strive to provide a comfortable and pleasant experience for all our guests, and your positive comments mean a lot to us. We look forward to welcoming you back for another great stay. If there's anything else we can do to make your next visit even better, please let us know.Thank you,Stacie Robinson, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Clean, Great breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Dear Vanessa,Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you enjoyed the cleanliness of our hotel and our great breakfast. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know.Thank you,Stacie Robinson, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
This hotel is well kept and safe for travelers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Stacie Robinson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our hotel well-kept and safe for travelers. Providing a clean and secure environment is our top priority. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another great stay. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know.Thank you,Stacie Robinson, GM