Note fondée sur 357 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
thank you for feedback...
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
thank you for feed back ...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
This motel is located right off the highway in a residential area. It looked run down from the outside. Our room was located on the 1st floor. The room door looked like it had been punched or something. And it wouldn't close automatically. You had to pull it closed. The room smelled like they just cleaned it (chemicals) and the wood-like floor was damp and sticky. There were 2 queen beds w their top comforters thrown on the floor. We had a small kitchen that included a very dated electric stove. In the mini-fridge, only the freezer cold. Our tv didn't work. We asked a maid for help and she summoned the front desk. The front desk manager tried to get it working and had to switch out a cable box. You could hear your neighbors both upstairs and on either side of you (paper thin walls). And while the a/c did work, it was freezing cold. Bathroom was small and the towel rack was loose. We left early. Would not recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback .we will work on it .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Its simple, the property smells wierd, the bed was ok. Not very clean.you get what you pay for, for a night its ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par abvi, Gestion de l’hôtel
thank you for feedback....
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Property needs updating and rooms needs better maintenance for odors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Timofey,Please accept our apologies for any upkeep or cleanliness concerns during your visit, as both of these matters are incredibly important to us. All of your feedback is gratefully received and will be discussed internally so that improvements can be made where necessary. Thank you, and we hope you will consider giving us another chance in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
This stated in questions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par abvi, Gestion de l’hôtel
thank you for feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
thank you for feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Gross rooms

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Mold on AC, pee stains on bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par abvi, Gestion de l’hôtel
thank you..