Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
It s a convenience place for the people want to play golf at the TPC
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Samuel,Glad to hear that our location is convenient for those interested in playing golf at the TPC! Providing easy access to nearby attractions and amenities is important to us, and pleased that we could accommodate your needs. Thank you for choosing our hotel, and we hope you have a fantastic time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
Bonjour trop de bruit dans la salle du déjeuner les gens parle trop fort juste à point d’heure ne pas prendre une chambre loin de l’accueil ———— Hello, too much noise in the lunch room, people speak too loudly just at the right time, do not take a room far from reception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Edwige,Thank you for sharing your feedback regarding the noise level in the lunch room. We apologize for any disruption you experienced during your stay. Your comments are valuable, and we'll certainly consider them to improve our guest experience. If you decide to stay with us again, we recommend requesting a room away from the reception area for a quieter experience. Your comfort is important to us, and we'll do our best to accommodate your preferences in the future. We appreciate your input and look forward to the opportunity to provide you with a more peaceful stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel conforme au descriptif. Par contre le petit dejeuner est censé être servi jusqua 9h et à 8h45 il n'y avait plus rien le premier jour et le deuxieme il fallait reclamer ce que lon voulait. Cest dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry,We appreciate your feedback and are glad to hear that our hotel lived up to your expectations as described. However, we deeply regret that you experienced a lapse in our breakfast service. This falls short of the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we will be addressing this issue promptly to ensure a more seamless and satisfying breakfast experience for our guests in the future. Your input is valuable, and we thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in every aspect of your stay. Thank you for choosing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2022 sur Expedia
Bonjour super accueil très bon lit déjeuner assez copieux dommage qu’il y ait des personnes qui font du bruit à 5h du matin Merci Expedia pour ce choix Ed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par GM Broc, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We hope you will stay with us again next time you visit the U.S.
4 sur 5
par un voyageur de montreal

Publié le 16 mars 2020
le dejeuner était bien, déçue que la piscine soit en reparation peut etre avoir une navette pour le quatier Françaisaurait été un grand avantage voir possibilité avec d'autres hotel
5 sur 5
par un voyageur

Bien pour une nuit ou deux

Publié le 19 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel propre et bien situé. Petit déjeuner très convenable et varié (seul le café est infecte ).
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
Super 👍 Merci Entre les plantations et la Nouvelle Orléans
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Angel, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay! Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Angel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We look forward to your next visit with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
MOTEL TRES VIEILLISSANT BESOIN D'UN BON RAFRAICHISSEMENT
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2019 par Hafsa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your response! We are sorry your stay did not meet your expectations and hope you will stay with us again so we can provide you with an even superior experience.
3 sur 5
par un voyageur de beloeil québec

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
beaucoup de difficulté avec le wifi mais le reste était très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par Hafsa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your response! We apologize for the inconveniences experienced during your stay and are working hard to ensure that they are fixed. We hope you will stay with us again so we can provide you with a superior experience.