Note fondée sur 2 806 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Le meilleur conseil est au sujet du parking les gros véhicules ne sont pas les bienvenus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Reginald, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, Marie-Christina. While we personally do not valet large/oversized vehicles, we can point you in the direction of our oversized lots. Thank you again for choosing Astor Crowne Plaza and we look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel, Jean. We really appreciate all of your feedback. We couldn't agree with you more that having a good location is essential - thanks for noticing! We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Moyen
Publié le 27 déc. 2023 sur HotelsSéjour très moyen
Hôtel vieillot qui aurait besoin de rénovation
Ménage pas fait tous les jours
Odeur de cannabis dans les couloirs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. Should you ever find yourself back in New Orleans, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Rayon, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza NEW ORLEANS FRENCH QTR - ASTOR.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Crowne Plaza,
par un voyageur de St-Jėrôme
Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
Le mobilier et les murs sont maganés et usés. Il n’y avait pas de wifi ni d’eau chaude dans la douche. Il n’y avait que deux serviettes, sans débarbouillettes ni tapis de douche. Il faisait très froid et il n’etait pas possible de diminuer la climatisation. Nous sommes vraiment déçus de la qualité de cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Rayon, Gestion de l’hôtel
Dear Josie,Thank you for choosing Crowne Plaza and for taking the time to provide feedback about your experience at Crowne Plaza NEW ORLEANS FRENCH QTR - ASTOR.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments.
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Expedia
A notre arrivé, la personne à l'accueil était très bête, et peu serviable. Dans la chambre il y avait une grosse tache sur le tapis et on a trouvé du sang sur un oreiller. La piscine était sale, nous avons trouvé des morceaux de peaux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience from your recent stay with us, Anabelle. First and foremost, please accept my sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. We are truly sorry and disappointed to hear about the perception you are left with about our staff and accommodations. We have high expectations for ourselves and are all sorry we missed the mark on your experience. We really hoped you'd love us - I'm so saddened to hear that we fell short. Please know that we do try to consistently deliver a superior guest experience. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.
par un voyageur
Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star rating, Martin! We’re thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Hotels
Le stationnement coûte 50$US par jour et il faut utiliser le service de valet (+tip). C'est beaucoup trop cher.
La piscine est beaucoup plus petite qu'elle en a l'air.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel, Helene. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.
par un voyageur
Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Michael , Gestion de l’hôtel
We are thankful for your positive review. We look forward to seeing you in the future.
par un voyageur
Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Bien situé! Personnel gentil! Les valets sont disponibles et répondent à bien des questions.notre chbre était coté « cour » donc tres calme!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers, Caroline. We love our fantastic location too, and are happy our dedicated team took such good care of you during your stay! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.