Note fondée sur 1 247 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Hôtel confortable Bonne literie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Cody Mayo - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time in leaving us this great review! We hope to see you again, soon!
4 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé avec des chambres très spacieuses

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Tiffany B., Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Très propre!

Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2024 par Cody Mayo - Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback and we hope to see you again, soon! Have a great 2024!
4 sur 5
par un voyageur de WYOMING

Publié le 23 nov. 2024
Nice
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur de Zion

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I am absolutely COVERED in bed bug bites immediately after leaving the hotel. I let the hotel know, and they offered their condolences, but made absolutely zero effort to make it right.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Property was nice. We had to wait several hours to get in our room even though we didn’t get there till 5:30pm. By the time we got through check in line, the complimentary food and drink time had ended. Online check in was not working.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
We arrive in the afternoon. We didn’t have receive are keys to the room until several hours later as we were left in the lobby.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Our room was not ready at 4pm as promised. They had bed bugs, and the offered no compensation for any of the inconveniences.