Note fondée sur 871 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Hôtel très propre, notre chambre était jolie et confortable. L’emplacement est idéal et la piscine accueillante. Cependant, les autres vacanciers étaient très bruyants, plusieurs cris nous ont réveillés durant la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager avec nous votre récente expérience au Four Points by Sheraton French Quarter.Chaque processus mis en place vise à vous faire vivre une expérience hôtelière inoubliable. Suite à vos récents commentaires, je suis déçu d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes.J'en profite pour m'excuser pour les nuisances sonores occasionnées par les autres vacanciers. Rassurez-vous, nous prenons des mesures pour garantir que des problèmes de cette nature ne se reproduisent plus à l'avenir.En tant qu'invité estimé, merci encore pour vos commentaires et nous espérons vous servir à nouveau chaque fois que vos voyages vous ramèneront à la Nouvelle-Orléans.
par un voyageur de Boucherville
Publié le 31 janv. 2023 sur Expedia
Dans le cœur de l’action sur Bourbon Street - Facile d’accès. Très propre - Bon rapport qualité/prix. Notre chambre sur la cours arrière était parfaite pour atténuer le bruit des fêtards.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Rae Lynn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2022 par Rae Lynn, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We are delighted to see you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024
Beautiful property. Super convenient. The staff are incredible! I will definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Staff was very helpful and kind. It’s in the heart of Bourbon Street so it can be loud. Our room was on the interior so we weren’t bothered. Very convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Es muy buen lugar pero definitivamente no es lugar para niños en las noches es literalmente donde están todos los bares y personas justo abajo del hotel pero aparte de eso está todo muy bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
En nombre de todo el equipo del hotel, quiero agradecerle por compartir su experiencia positiva.Siempre es alentador recibir comentarios positivos, en especial cuando provienen de las personas más importantes: ¡usted! Sus comentarios se han compartido con nuestro equipo de liderazgo y personal como una forma de celebrar las excelentes experiencias que brindamos a los huéspedes. Una vez más, agradezco que se haya tomado el tiempo para compartir sus comentarios.Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Balcony
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Ronita Kingston, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about for sharing your positive experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.