Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We’re thrilled to hear you had such a memorable stay with us, Marilyn!We aim to provide our guests with only the most fabulous of experiences and your positive review lets us know we’re doing our job. That’s what we love to see! We hope to host you again for yet another enjoyable visit!General ManagerKenneth Jackson
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2021 sur Expedia
Employés souriants et disponibles à l’accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2021 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Arnaud - merci de nous avoir laissé cet avis détaillé ! C'est toujours agréable d'entendre que nos invités ont passé un séjour confortable avec nous ! Hilton La Nouvelle-Orléans/St. Charles Avenue est connu pour offrir à nos clients un service client et des équipements de premier ordre, nous sommes donc ravis que vous ayez aimé vos interactions avec notre équipe. Merci encore de nous avoir fait part de vos commentaires ! Nous attendons votre prochaine visite avec impatience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 8/10 rating! We hope to see you again at Hilton!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2019 sur Expedia
Proche de tout On peut se promener facilement à pied partout en ville
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2018 par val, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for taking the time out to give us feedback about your recent stay. We would love to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur de Boyce

Publié le 18 oct. 2024
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Amy, thank you for your fantastic 5 star review of the Hilton New Orleans/St. Charles Avenue! We’re delighted to hear you enjoyed your stay and appreciate your kind remark. We look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Old hotel, need renovation and staff not friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Victor, thank you for sharing your feedback. The establishment does have a historic charm, and efforts towards improvements are ongoing. It is surprising to hear about your interactions with our team members, as they strive to provide warm and welcoming service. Your comments are appreciated and provide valuable insights.General ManagerKenneth Jackson
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mirjana, thank you for choosing to stay at Hilton New Orleans/St. Charles Avenue. It’s great to know you had a pleasant stay. We're looking forward to welcoming you back in the future.General ManagerKenneth Jackson
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Very convenient to the French Quarter. The hotel was very clean and the staff was helpful. If you like to go to bed early you may have a little trouble with the noise from the street car passing by, but other than that, it’s a wonderful place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tony, thank you for staying with us at Hilton New Orleans/St. Charles Avenue. It’s wonderful to hear you found the location convenient and the hotel very clean. Our team members will be pleased to know you found them helpful. We appreciate your understanding regarding the street car noise, and we’re looking forward to welcoming you back for another great stay.General ManagerKenneth Jackson
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
This was our 1st time staying at the Hilton. It did not disappoint either! I didn’t like furry friends being welcomed at the hotel. But I didn’t see, or smell any animals. Hotel lobby smelled wonderful. The valet guys PROVIDED EXCELLENT, EXCELLENT SERVICE! They were so helpful & friendly. Went out of their way to make you happy & solve any situation!(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tina, thank you for staying with us at Hilton New Orleans/St. Charles Avenue. It's great to know that you enjoyed your first visit and appreciated the service provided by our valet team members. We understand preferences regarding four-legged guests and are pleased you didn't encounter any issues. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!General ManagerKenneth Jackson