Note fondée sur 999 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé dans le French Quarter. On peut tout faire à pied mais la rue de l hôtel est calme. Service de voiturier super. Seul bémol : notre chambre n avait pas été faite le deuxième jour et il nous a fallu le réclamer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the Chateau LeMoyne! Thank you for your feedback as it helps us to better serve our guests. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We sincerely apologize for the issue with your room not being cleaned one day. We look forward to your return.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Hotel très bien, juste les lits qui sont petits 120 cm et la piscine petite pour le nombre de chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the ChateauLeMoyne. We are delighted that you enjoyed your stay with us. It is our desire to ensure that all guests leave satisfied. We look forward to your return should you plan another trip to New Orleans.Best Regards,Debra Jones
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Walking distance to most attractions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Chateau LeMoyne. We are delighted that you enjoyed the hotel and it's proximity to most of the attractions in the area.We hope you will consider us should you return to the great city of New Orleans.Best Regards,Debra Jones
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the Chateau LeMoyne.We are delighted that you enjoyed your visit with us.Great customer service is paramount. We look forward to your return.Best Regards,Debra Jones
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2022 sur Expedia
Notre attente était au niveau « Holiday Inn » mais celui-ci nous a déçu. Chambre mal située, mal entretenu, aucun restaurant…personnel courtois mais mal renseigné.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par Jasmonique Jackson , Gestion de l’hôtel
Hi Anna, Thank you for taking the time to share your experience at The Holiday Inn Chateau LeMoyne. We are so happy to hear you had an overall good stay and do look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the ChateauLeMoyne! Your feedback is very important to us as ithelps us better serve our guests. We are delighted that you enjoyed your stay with us. The satisfaction of our guests is our main goal. We look forward to your return. Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the ChateauLeMoyne! Your feedback is important to us as it helps us better serve our guests. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to your return.Best Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024
The property was in ok conditions. The AC duct in our room made a rattle noise the entire time of our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Chateau LeMoyne. Your feedback is important to us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. We hope you will give us another opportunity to accommodate you. We look forward to your return.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review on the ChateauLeMoyne! Your feedback is important to us as it helps us better serve our guests. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to your return.Best Regards,