Note fondée sur 1 330 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Bel hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Valeriya Bezkhlebetskaya -Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Ravi(e) de l'entendre ! L'Hôtel Monteleone est fier de son histoire et de son élégance uniques. N'hésitez pas à nous faire part de vos impressions sur ce qui a rendu votre séjour bel.
4 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Très bon séjour dans cet hôtel idéalement placé. Très belle chambre dans la tour Iberville. Très bel hôtel et très bon service. Seul bémol ne comptez pas aller au bar Carrousel sauf à faire la queue des 10 h du matin mais le niveau sonore est tel que je n’ai pas trouvé ce b r agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Valeriya Bezkhlebetskaya -Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé votre expérience positive à notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et que vous avez trouvé notre emplacement idéal ainsi que notre service de qualité. Votre retour est très important pour nous. Nous regrettons sincèrement les désagréments rencontrés au bar Carrousel et prenons note de vos commentaires à ce sujet. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à l'hôtel Monteleone. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres commentaires ou demandes. Nous sommes là pour vous aider.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Valeriya Bezkhlebetskaya -Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive feedback with us. We're delighted to hear that you had an enjoyable experience during your stay. Your satisfaction is our utmost priority, and we're grateful for your kind words. If you have any specific comments or suggestions for us to further enhance your future visits, please feel free to share. We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2025
New Orleans is a very old city with great architecture. The whole vibe of the city is music, vintage, food, culture, and history. The servers are very friendly and engaging. True interest in your hsppiness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2025 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for highlighting the unique charm of New Orleans! We’re delighted by how much you appreciated the city’s rich history, vibrant culture, and incredible food scene. It’s wonderful to know that the southern hospitality added to your experience and made your visit truly special.We hope you’ll return soon to enjoy more of the unforgettable vibes that make New Orleans so extraordinary!
5 sur 5
par un voyageur de Orlando

Publié le 27 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing review! We're so pleased you had an excellent experience with us. If there’s anything we can do to make your next visit even better, please feel free to share your suggestions. We can’t wait to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re so glad you had a great stay. If you have any specific feedback or suggestions, please feel free to share—we’re always looking to improve. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de COLUMBUS

Publié le 24 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience! We're delighted you had a wonderful stay. We look forward to your future visit! If there's anything we can do to enhance your next stay, please feel free to share.
5 sur 5
par un voyageur de COLUMBUS

Publié le 4 nov. 2024
If you want old fashioned classy service, the Monteleone is your hotel. The rooms may be a bit 'shabby chic" in appearance, but they are clean and well equipped. From the moment the doorman opens the door for you (and who still has a doorman?) to the bellman who helps you with your bags to the front desk staff and on and on, only friendly, knowledgeable personnel. If you want to "feel" like you are in NOLA, there is no better place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing such a thoughtful review! We're delighted that you enjoyed the charm and classic service we strive to offer. It's wonderful to know that our staff made you feel welcome and provided that quintessential New Orleans experience. We look forward to welcoming you back to create even more memorable moments in the heart of the French Quarter. If you have any additional suggestions for us, please feel free to share!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're thrilled you had a great stay with us.If you have any suggestions on how we can make your next visit even better, please feel free to share. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Jasmine Armbrister- Guest Experience Analyst, Gestion de l’hôtel
We're so glad you had a wonderful stay! If you have any thoughts or suggestions on how we can further enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again soon!