Note fondée sur 850 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Les employés à la réception sont tous très sympathiques et serviable. Par contre, pour l'entretien de la chambre c'est zéro, je suis arrivé le samedi, la chambre a été nettoyé le dimanche et à partir du lundi jusqu'à mon départ le jeudi aucun entretien, je vidais moi même la poubelle dans une poubelle plus volumineuse situé près de l'ascenseur. Aussi, ma chambre donnait sur la rue Decatur et c'est très bruyant la nui, il faut absolument des bouchons d'oreille pour réussir à dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michel,We're pleased to hear that the colleagues at the reception were friendly and helpful. It’s concerning to learn about the inconsistency with your room's maintenance, as this does not reflect our usual standards. Additionally, we understand the noise levels from Decatur Street can sometimes be disruptive. We appreciate your feedback and hope to provide a more restful experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Terrebonne

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Cheveux dans la douche et le drain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
RoseMye, merci d'avoir séjourné avec nous à La Galerie Hotel French Quarter et d'avoir partagé votre avis. Nous sommes désolés d'entendre parler de votre préoccupation concernant la propreté de la douche. Soyez assurés que nous accordons une grande priorité au maintien des normes de propreté les plus élevées. Nous partagerons vos commentaires avec nos collègues d'entretien ménager pour nous assurer qu'il s'agit d'un incident isolé. Nous serions plus qu'heureux de vous accueillir à nouveau dans le futur.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Very nice hotel. Very good service. Cleanliness of the room was average. Well located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dominic, we appreciate your uplifting comments about your stay at La Galerie Hotel French Quarter. We ensure to maintain excellent service and a pristine environment for guests such as yourself. Though you found the cleanliness satisfactory, we continuously strive for excellence. Your mention of our favorable location adds to the joy of assisting you. We anticipate your next stay.
1 sur 5
par un voyageur de ROCKFORD

Publié le 21 oct. 2024
This property offers you an authentic experience within the French Quarters. Due to overbooking, my room was located right next to the elevator which was very noisy. The walls are very thin, you can hear caaual conversations clearly. I think this hotel is definitely for older visitors, but not for anyone under 45.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Romero, thank you for sharing your thoughts. The location of the room and the sound levels are aspects being continually looked into to enhance guest experience. At the property, every visitor's feedback is valuable, and the team appreciates yours.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
great location and the staff was great and very helpful with suggestion for dinning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Saundra, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at La Galerie Hotel French Quarter. The team is glad to have been of assistance with dining suggestions. We're looking forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Good location nicely updated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Lindsay, thank you for staying with us at La Galerie Hotel French Quarter. It's great to know you appreciated our prime location and the recent updates. We're looking forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback, Dixie.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.
3 sur 5
par un voyageur de Egg Harbor Township

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tamika, thank you for taking the time to leave a review. Your feedback is appreciated and helps us enhance the guest experience. We hope to welcome you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Raymond, thank you for staying with us at La Galerie Hotel French Quarter. We're thrilled you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
It is very central and easy access to the main parts of the city such as the French Quarter. It is an old hotel with unique smell around the hallways and lobby, but not so much in the room. I love the fact doesn’t have carpets in the rooms. It was a good stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Livia, thank you for staying with us at La Galerie Hotel French Quarter. It's wonderful that you appreciated the central location and the charm of the hotel. We're glad you enjoyed the flooring in the rooms, and you're always welcome to visit us again whenever you're back in the city.