Note fondée sur 911 évaluations de clients

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3,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Complètement déçus et insatisfaits...

Publié le 14 juill. 2019 sur Hotels
Que dire ? Lors de notre réservation, nous avions demandé une chambre non fumeur, avec réfrigérateur. A notre arrivée, il nous est annoncé qu'il ne reste que des chambres fumeurs. Devant notre mécontentement, une chambre non fumeur nous est proposé mais sans réfrigérateur. Nous faisons état de notre désappointement, nous avions fait notre réservation plusieurs mois en avance et le jour même, il ne sont pas capable de proposer la prestation demandées. Surtout que lors de notre réservation, nous avions réservé la chambre pour un tarif de 130$ alors que le jour même le prix était de 80$. à ce prix là nous nous serions à ce que nous avons trouvé... Une chambre basique, avec une flaque d'eau dans l'entrée, des trous de cigarettes sur le couvre-lit, une porte de chambre branlante. Bref, finalement, ils nous avaient vraisemblablement trouvé une chambre en attente de travaux... mais relativement propre... Toutefois, je tiens à souligner les efforts des personnes de l'accueil qui ont fait ce qu'elles ont pu pour trouver une chambre correspondant à nos attentes. Concernant l'environnement, forcément à 80$ l'offre de dernière minute pour remplir l'hôtel, nos voisins étaient des jeunes, cinq dans une même chambre et d'autres étaient tout sauf discret... Au prix que nous avons payé, soit 50$ de plus que les autres, nous aurions souhaité autre chose comme prestation...Et même pas de petit déjeuner Bref très déçus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with Motel6. We are sorry for your inconvenience, we will work hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hey Lisa,Guest satisfaction is our number one objective, we appreciate your wonderful rating. Our team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The bathroom of the particular room I had was in bad condition— the shower floor was dirty, the floorboards were peeling off the wall and rather icky, there were plenty of cobwebs and a spider chilling in the top corner by the sink. The floor all over was kind of dirty and my friend's bed in the same room clearly hadn't been changed out with new/clean bedding because there was a coin in the sheets and a stain on one side. The second night, the bathroom smelled outright bad (not normal bathroom bad, but like a wet dog) and was extremely humid and warm despite the shower not having been ran, which makes me wonder about the ventilation and plumbing. However, on the other side, the staff was incredibly sweet, and the 24-hour desk was very helpful!! Overall, the cleanliness issues mean this location definitely wouldn't be my first choice, but, for the price, it could be far worse? If I ever need another last-minute room, though, it works out!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your detailed feedback. We sincerely apologize for the cleanliness and maintenance issues you encountered in your room. This is not the standard we strive for. We are glad to hear our staff provided you with excellent service, and we will ensure your comments are addressed with our team to improve our facilities. We appreciate your understanding and hope for the opportunity to better serve you in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
The bathroom was disgusting. The shower had hair in. It didn’t look like it was clean. The shower curtain was torn. It was just all right nasty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Maintaining a clean and pleasant environment is of utmost importance to us, and we will investigate the issues you mentioned to ensure they are addressed promptly. Our housekeeping team will thoroughly inspect the room. Your feedback is invaluable, and we appreciate your patience and understanding as we work to rectify these matters. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Staff very friendly!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your review is greatly appreciated and we are glad that you liked the staff. Our Team takes pride in reviews like this as it is a testament to our guest’s satisfaction! We sure will strive for the best and look forward to serving you again here!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Its enjoying
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Honest appreciation from our beloved guests and providing them with a comfortable stay is what we yearn for. Thank you for your feedback. We are eager to see you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Cockroach infested room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Is going down hill
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Our team is thankful for your feedback. Please let us know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. Our Team always welcomes our guest's ideas and suggestions. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.