Note fondée sur 617 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Good service and cleans
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Antonio,RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Toilettage La belle et,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN SLIDELL. It’s great to hear that you found our property to be clean and suitable for your accommodation needs. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Antonio,Red Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur de Levis
Publié le 22 nov. 2023 sur Expedia
Un hôtel de passage, un peu bruyant en raison des camions tout le tour.. La 1ere chambre avait une odeur terrible et le congélateur du frigo était très sale. On a eu une autre chambre satisfaisante. Lit confortable mais les oreillers auraient besoin d'être changés. Grande épicerie à 2 min de marche et plusieurs restaurants. Pas de déjeuner mais café sans saveur offert. Correct pour une nuit, Le monsieur à la réception a été très gentil avec nous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Nicole,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. J'apprécie vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN SLIDELL. Nous vous remercions de nous avoir fait savoir que la chambre manquait de propreté, qu'il y avait une odeur nauséabonde et qu'elle était un peu bruyante. Nous sommes désolés pour ce problème, mais sommes heureux de lire que nous vous avons fourni un lit confortable, un emplacement idéal et un personnel aimable. En ce qui concerne le petit-déjeuner, il ne s'agit pas d'un service offert sur place. Cependant, nous sommes situés à proximité de restaurants dont vous pourrez profiter. Merci pour votre retour, nous en tiendrons compte pour améliorer nos installations.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous serions ravis d'avoir une autre chance de vous offrir une meilleure expérience la prochaine fois que vous serez en ville.Sincerely,Dannielle Red Roof ManagementRediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
Lit confortable, chambre propre. La seule chose, truck stop qui pourrait en incommoder quelques uns
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par GM, Red Roof Inn Slidell , Gestion de l’hôtel
Hi Marie,Thank you for staying with us! We are so happy to hear that you completely enjoyed your stay! We do have plans to add soundproofing. Thank you for your suggestions and hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024
Close to food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par GM, Red Roof Inn Slidell, Gestion de l’hôtel
Hi Phillip,Thank you for choosing us at Red Roof Inn Slidell! We are so happy to hear you entirely enjoyed your stay with us! We hope the new renovations served you well, and we are so glad to hear our proximity to food options was a plus for you! Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Room/building need to be fumigated for bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave a review, William. The staff and I at the Red Roof Inn Slidell were disappointed to see your 2/5 score following your stay. You indicated that the building should be fumigated for pests. Please know that we work with a Pest Control company who regularly treats the property for pests as is standard in the industry. I have notified the property of your comments so they can work with the specialists to ensure everything is as it should be. Guest feedback, like yours, aids Red Roof in improving our guest experience, so thank you for sharing with us. It would be our pleasure to provide better accommodations at any of our brand locations in the future. With thanks, Gabrielle Red Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Dirty room, old towels and linens, blanket with holes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Evgenii,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn Slidell. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the uncleanliness of the room, the appearance of the towels and other issues mentioned. Please accept our sincerest apologies for the impact these issues had on your stay. At Red Roof we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guest, so it was disheartened to read that this was not met during your visit with us. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. We hope that you will give us the opportunity to provide you with a better experience the next time you're in the area. Sincerely,ToujanaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Haben eine Nacht im Red roof Inn gebucht und wurden super herzlich empfangen. Man gab uns zudem weitere Tipps zum einkaufen etc.
Das Zimmer war größtenteils ordentlich, uns haben lediglich Handtücher gefehlt. Auf Nachfrage gab es einen Haartrockner.
Wir würden nochmal kommen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Liebe Dajana,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, an unserer Gästebefragung teilzunehmen. Wir freuen uns über Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt im Red Roof Inn Slidell. Trotz der begrenzten Anzahl an Handtüchern habe ich mit Freude gelesen, dass Ihnen die herzliche Begrüßung, die gegebenen Einkaufstipps und andere hervorgehobene positive Aspekte gefallen haben, was zu einer 4/5-Bewertung geführt hat. Das Feedback unserer Gäste ist bei Red Roof immer willkommen, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern. Nochmals vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrungen. Wir hoffen, dass Sie sich erneut für einen Aufenthalt bei uns entscheiden, damit wir die Möglichkeit haben, Ihnen ein noch besseres Erlebnis zu bieten.Aufrichtig,ToujanaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Red Roof Inn Slidell, Gestion de l’hôtel
Hi Randall,We are so happy to hear you enjoyed your stay with us! Thank you for choosing to stay with us! We have some great updates happening to the rooms that you may have seen during your stay. We hope to see you again soon to experience those new updates firsthand! Thank you again for staying with us! We are ecstatic to hear that we could give you a perfect stay!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,We at the RED ROOF INN SLIDELL are thrilled to have earned your perfect scoring of 10/10 in regards to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Tashi,Thank you for choosing to stay at our RED ROOF INN SLIDELL. I appreciate your 4/5 score following your stay but would love for you to consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve to provide you with a better experience.I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist