Note fondée sur 588 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour à 2

Publié le 13 mai 2022 sur Hotels
Parfait pour un séjour indépendant Cuisine, vaisselle et table, tout ce qu’il faut Sans oublier la piscine À refaire sans hésiter
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par Martha, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par Jérôme de Toulouse

Very good hotel

Publié le 6 mai 2016 sur Hotels
Un très bel hôtel. Tout est bien. Piscine chauffée, petit déjeuner très bon, l'accueil parfait. Je conseil vivement cet hotel, surtout en famille avec la cuisine
3 sur 5
par Francois de Canada

Gardez vous des options pour le déjeuner

Publié le 1 janv. 2014 sur Hotels
La ratio espace et quantité pour le petit déjeuner en comparaison avec la capacité de l'hôtel est disproportionné. Levez vous tôt pour ne pas vous marcher sur les pieds et avoir un peu de choix.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024
It was just very very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aaron, We are so pleased you had such a fantastic time at Residence Inn New Orleans Metairie. We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.Martha Bullock Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, Thank you for the perfect rating! We are pleased to know that you enjoyed our convenient location and well-maintained accommodations. It was a pleasure having you at Residence Inn New Orleans Metairie, and we look forward to welcoming you back soon. Martha Bullock Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aravind, We are thrilled you had an excellent stay at Residence Inn New Orleans Metairie, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Martha Bullock Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Evelyn, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Residence Inn New Orleans Metairie. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Martha Bullock Assistant General Manager
3 sur 5
par un voyageur de New Orleans

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
If it wasnt for the wet spot from something leaking in the utility closet i would have gave 5 stars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ozreald, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the maintenance issues you encountered in your accommodations during your stay. We are committed to providing all our guests with a comfortable and enjoyable experience; therefore, we truly regret this impacted your stay. We have taken note of your feedback and will address this appropriately. We hope to have another opportunity to provide you with the flawless experience we are known for on your next visit. Martha Bullock Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
First time visiting New Orleans and what can I say enjoyed my stay in this prestigious residence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Winnie, Thank you for choosing us for your first time in New Orleans and for taking the time to post a review. We are delighted to have exceeded your expectations. It was our pleasure accommodating you, and we hope you will make Residence Inn New Orleans Metairie your home away from home whenever your travels bring you to our city. We look forward to your next visit.Martha Bullock Assistant General Manager