Note fondée sur 406 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de MEZY SUR SEINE
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Très bon appartement, près de tout mais au calme. 2 chambres et 2 salles de bains sont un luxe et sont confortables. Il faudrait davantage de vaisselle 3 tasses à café : c’est un peu juste pour un appartement qui peut accueillir jusqu’à 6 personnes. Nous avons passé un bon séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria, expérience invité, Gestion de l’hôtel
Salut Eric! Merci pour votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez trouvé l'appartement confortable. Nous noterons le besoin de davantage de vaisselle, notamment de tasses à café, pour mieux accueillir les futurs invités.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2022 sur Expedia
Great apartment with excellent kitchen amenities, beautiful rooms, quiet halls
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2022 par Maria, Sextant Stays Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive comments. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We look forward to having you again soon.
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Expedia
Séjour très agréable, à 2 pas du quartier français mais au calme.
Les + : lave linge, sèche linge et lave vaisselle, kit pour la vaisselle (liquide vaisselle, tablettes pour le lave vaisselle, mais aussi 1 sachet de lessive par jour), café pour la durée de notre séjour, sel et poivre.
Les -: pas assez d’assiettes et de couverts! 2 chambres sans fenêtres, mais quand même agréables.
Globalement, nous avons passé un très bon séjour.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2019 sur Expedia
L'endroit était parfait, calme, proche d'une épicerie, des transports, des activités, de Bourbon Street, d'une location de voiture, d'un café, etc. L'arrivée n'était pas clair et je n'avais reçu aucun code pour entrer dans le building, c'était embêtant, mais bon, on a appelé et on a finalement pu entrer.
par PHILIPPE
Très bien placé
Publié le 2 févr. 2017 sur HotelsBeaucoup d'instruction à suivre, mais elles étaient très claires et tout s'est très bien passé. L'utilisation de la boîte à clé est assez pénible.
par un voyageur
The best of the best
Publié le 18 sept. 2024 sur HotelsThe best place to stay in New Orleans. Great staff, the apartment is beautiful. Best location, close to everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Diana! Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with us. It’s fantastic to know you enjoyed the location, the apartment, and our staff. We look forward to welcoming you back for another great stay in New Orleans!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Zachary! Your perfect score has brightened our day! We're delighted that your stay was everything you hoped for. Our team works diligently to create remarkable experiences, and your feedback reaffirms our commitment. We look forward to hosting you again soon.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The a/c did not blow cold air at first at all in our rooms . After a few phone calls to a remote person who sounded like she was at a party, we relayed the information about the warm air, nothing happened. I called again the next morning after an uncomfortable night of hot sleeping. I was told the a/c would be looked at during the day. Before we left for the day, the maintenance man brought in a shop vac and vacuumed the coils, at least what I assumed he did. That did not work, the bedrooms were intolerably hot again that night. Not once did the thermostat go below 79 degrees. I am highly disappointed. This was my first time using Roami and I was looking forward to our stay. I doubt I will use Roami again. What makes the situation worse is that, there is no physical manager to speak to, only a woman who is clearly distant and remote. She has no authority to help or oversee a situation except through the phone. I requested a later checkout but was denied because apparently a new guest was checking in behind us. Why? Why would you place another guest in a suite that is has air conditioning issues? Shame on you Roami for chasing the almighty dollar instead of taking care of your guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Nicole! We're truly sorry for the discomfort and inconvenience you experienced during your stay. The issues you encountered with the A/C and the lack of responsive assistance are unacceptable. We'll make sure your concerns are addressed immediately. Your feedback is valuable, and we regret that your first experience with us was disappointing.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Need a snack machine and bottle water/drink Machine had to walk a ways for food and drink at 1am after concert nothing open. Parking was a little high on price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Brian! Thank you for your feedback. We'll consider adding more convenient options like snack and drink machines. We understand the concern about parking costs, and your input is appreciated.
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Alicia! Thank you for awarding us a perfect score! We're thrilled that you had a fantastic experience during your stay. Your feedback encourages us to continue providing exceptional service and memorable stays. We can't wait to welcome you back in the future.