Note fondée sur 503 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Walls are thin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Whitney- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Nick T. - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the score.
4 sur 5
par JOSIANE

très bon Hôtel

Publié le 28 mai 2017 sur Hotels
Cet hôtel est très bien , propre et le personnel d'accueil est très agréable et très serviable. Le petit déjeuner est correct, sans plus , dans une très petite salle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2017 par TerryF, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
A couple of minor issues ie. Smoke alarm not screwed in. They were happy that I brought it to there attention. Very professional staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Ashley Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for your awesome review! We appreciate that you brought that issue to our attention so that we could address it. We hope you come back and stay with us next time you are visiting the Northshore!
3 sur 5
par un voyageur

Sleep inn Slidell

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Front desk Ashley was very friendly and helped with dinner selections. Room was ok. A bit dated, in need of a little TLC. Carpet seemed a bit sticky ?? It was ok for one night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Ashley Prince, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to leave a review! I am sorry to hear that your room was not what you expected. We are working hard at improving our hotel. If you should need any other assistance please reach out to our hotel! Thank you for your business. We hope to get the chance to host you in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Ashley Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review! We value your business and feedback. We hope to see you again for future reservations!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Ashley Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave such a great review! We appreciate your feedback and your business. We hope to get the chance to host you for future stays!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Great beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Ashley Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave such a great review! We appreciate your feedback and your business. We hope to get the chance to host you for future stays!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
All it’s okay:)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Ashley Prince , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave such a great review! We appreciate your feedback and your business. We hope to get the chance to host you for future stays!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
I did not like the dry room smell of the room. In Rm 122 the water did not get as hot. The pillows had an odd smell. Other than that my stay was great and I enjoyed the complimentary breakfast!!