Note fondée sur 933 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de montréal
Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
Chambre correcte, mais très mal insonorisée. Nous pouvons suivre la conversation de la chambre d’à côté. Nous ne retournerons pas dans cette chaine d’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2020 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur de Slidell
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Quick response to my needs, room was spotless and hotel was clean, definitely felt like we were in a safe area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
The manager was exceptional! I truly adored her personality and attentiveness. This hotel will certainly be my preferred choice when traveling for business!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
The hotel was in a good location. The area was good plenty of stores and eating places and hospital right behind thr hotel. Hotel needs a bell at the front desk took about 8 minutes before the clerk knew several people was standing waiting for service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Paula Atzenhoffer Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, for taking time out of your busy schedul to complete the suvey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
The room was a little disappointing. TV did not work property. The light over the refrigerator area was broken. The hotel inactivated my key card begore I checked out. It was deactivated before 7am the morning I was scheduled to leave. The breakfast was disappointing. Staff was good. Clean. Love indoor pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Paula Atzenhoffer Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, for completing the survey. I will look into it.Thanks,Paula FOM
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Paula Atzenhoffer FOM, Gestion de l’hôtel
Thank You, for taking time out of your busy schedule to complete survey.Paula FOM
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Paula Atzenhoffer Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, for taking time out of your busy schedule to complete this survey.Thanks,Paula FOM