Note fondée sur 836 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Old, smelly, dirty but very nice employee
par un voyageur
Près de l’aéroport
Publié le 24 févr. 2020 sur HotelsTranquille et près de l’aéroport avec service de navette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Alexandre, it was a pleasure to host you at Hilton Garden Inn New Orleans Airport. We are glad you liked our quiet location and the proximity to the airport. It is also pleasing to read you took advantage of our complimentary airport shuttle. We value your business and look forward to welcoming you again.
Thank you,
Fuoad Siddiquie,
General Manager
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2025 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2025 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!
par un voyageur de Ennis
Publié le 11 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2024
Started out 1 of my rooms wasnt ready until an hour after check in time. We get into our room bathroom door only opens so far before sticking to floor,handle for toilet is falling apart, dirty room ,paint bubbled up all over, and when we went to go to sleep the entire bed fell apart and collapsed to the floor. Went and asked for a new room and was given a lesser room than we paid for and beds were both very wobbly in that room also but needed to get sleep. Next morning cancelled our 2nd night for both rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for the issues you encountered with your room, including the delay, maintenance, and cleanliness concerns, as well as the bed and room change complications. We strive for high standards, and we apologize for not meeting them during your stay. Your feedback helps us improve, and we’d be glad to discuss this further if you’d like. Thank you again, and we hope to serve you better in the future.
par un voyageur de MASON
Publié le 2 nov. 2024
Nice receptionist.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback!
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review!
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Summer, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating!