Note fondée sur 156 évaluations de clients

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2,5 sur 5
41 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you didn't have such a great experience. I'd personally like to thank you for your time, input and business.
3 sur 5
par Carolyne

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2017 sur Hotels
3 sur 5
par Estelle de Québec

Correct

Publié le 25 juill. 2016 sur Hotels
L'hotel est plutôt bien situé et facile à trouver. Les chambres sont beaucoup plus propres que les parties communes. Le personnel de l'accueil n'est pas très disponible. Heureusement, le personnel de l'entretien est très disponible et très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2016 par Stella, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. I'm very pleased that you enjoyed your stay here and found it clean and comfortable. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mars 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you didn't enjoy your stay. We thank you for your input.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2022 sur Expedia
Space room was great. I was there for 3 nights I left in second night because there’s a lot noise in the middle of the night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your input regarding your most recent visit with us. I'm sorry to hear that there was a lot of noise and I completely understand how much of a disturbance this may have been. Thank you again for your time, business and input.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
Perfect and great cost
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
We are so pleased to hear that your stay with us was perfect and the cost was great. We greatly appreciate letting us know about your experience and hope to see you again soon. Thank you again for your time, input and business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay. Your inut is extremely important to us. We thank you for taking your time out to leave your input. Thank you again for your time, input and business.
1 sur 5
par un voyageur

Extremely unhappy

Publié le 16 oct. 2022 sur Hotels
Sleeping area wasn’t terrible but the TV did not work, everything looked old, the bathroom was horrible, tiles cracked in the shower, water handles and shower body very rusty as well as the bathroom door. Most importantly there were roaches in the bathroom, I squashed three of them myself. Will never go back or recommend to anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that you had such an unpleasant experience. I have discussed issues with all the staff and we are currently working on correcting them. We'd like to thank you for your time, input and business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2022 par Theresa, Gestion de l’hôtel
I'd like to thank you for taking the time out to leave input regarding your recent stay. I apologize for failing to exceed your expectations. We greatly appreciate your time, business and input.