Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Belle hôtel, près des transports
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hasan, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Personnels de l accueil incompétent
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Aloft Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bruno, Thank you for taking the time to send us your feedback and happy to hear you had a good stay! We hope to see you again next time you are in the city! Regards, Aloft FiDi Team
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Team Aloft, Gestion de l’hôtel
Our team endeavors to provide our guests with a quality stay and a full-fledged experience, so we're thrilled to hear that we exceeded expectations at every turn. We look forward to being your home base for our excellent area again, so depend on Aloft Manhattan Downtown- Financial District!
par un voyageur de BLIDA
Publié le 27 août 2023 sur Expedia
A éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Team Aloft, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience as described is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the entire hotel leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent any of these issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2021 sur Hotels
par un voyageur de Le Havre
Publié le 29 févr. 2020 sur Expedia
Demandé d’une caution de 75 $ par nuit à l’arrivée en plus de la réservation payée à la réservation. Nuisances sonores en soirée.