Note fondée sur 4 808 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé, propreté globale au top. Bonne qualité des produits servis au petit déjeuner, dommage que les boissons fraîches ne soient pas comprises dans le "voucher".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jasmine, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Thank you for the feedback in regard to the cold drinks not being included in breakfast. Please do not hesitate to contact us regarding any further concerns or questions.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Hôtel très agréable, belle décoration. Chambre propre et accueillante. Personnel attentionné. Par contre, quartier bruyant et trop touristique à mon goût
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par J Marte | Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed the hotel and our staff. Thank you for choosing Arlo Midtown!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Ariyana, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If there's anything specific we can improve upon, please don't hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Ariyana, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If there's anything specific we can improve upon, please don't hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par ariyana, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If there's anything specific we can improve upon, please don't hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Adorable hôtel, la terrasse au toit ainsi que le personnels était charmant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Jason M | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind words! We're pleased you enjoyed the roof terrace and our friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Excellent hôtel moderne , déjeuner complet et délicieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Jason M | Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Arlo Midtown!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Everything was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Jason M | Assistant Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Ariyana, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If there's anything specific we can improve upon, please don't hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Ariyana, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed your experience. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If there's anything specific we can improve upon, please don't hesitate to let us know.