Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par Jay Webbe (Hotel Manager), Gestion de l’hôtel
Greetings ROMAIN,Thank you for this great review. We hope to welcome you back to Arlo Williamsburg.Sincerely,Jay WebbeHotel ManagerArlo Williamsburg
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Carlos FO Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Thierry,Thanks so much for staying with us and for the review. We look forward to hosting you again in future. Let us know if you ever need anything else.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Carlos FO Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review. We look forward to hosting you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Enrique C. , Gestion de l’hôtel
Hello Eleni, Thank you for your rating and for your recent visit to the hotel. It's our hope you had a great and memorable experience of your stay with us. We all look forward to welcoming you back soon to the Williamsburg Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2022 par Katherine, Gestion de l’hôtel
Hi Jean, thank you so much for taking the time to review your stay at The Williamsburg Hotel. We are thrilled to hear you loved it! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2022 par The Williamsburg Hotel Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay. We are so pleased to receive such an amazing score and hope that we can welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 25 mai 2019 sur Expedia
M Bance a fait toute la différence. Bel hôtel, bon service, bien situé à Williamsburg
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par Iana, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing The Williamsburg Hotel! We look forward to welcoming you back to Brooklyn very soon!
4 sur 5
par un voyageur

Great weekend hotel in Brooklyn

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Comfortable spot in a great location. We stayed here three times, it’s always good for a weekend trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Mike Zultowski, Gestion de l’hôtel
Hello,Firstly, we'd like to thank you for choosing to stay with us at The Arlo Williamsburg Hotel. We truly appreciate all of our guests' feedback. We're very glad to see that you enjoyed your stay with us. If there was anything during your stay that you think we could improve upon, please feel free to communicate that to us. We certainly hope to see you again in the future.Sincerely,Front Office Management Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Tis, Gestion de l’hôtel
Hey Ashley,Thank you for sharing your feedback regarding your stay with us.I’m sorry to hear that your experience wasn’t up to the standard we aim for. We truly value your input and would love to understand more about what went wrong, so we can work to improve. If you're open to it, please feel free to reach out to us directly, and we'd be happy to discuss how we can make things right.Thank you for giving us the opportunity to learn and grow from your experience.Best regards,Arlo Williamsburg Staff