Note fondée sur 793 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par KJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments.
5 sur 5
par un voyageur

Bien située. Belle grandeur de chambre.

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2019 par Kamran , Gestion de l’hôtel
Thank you very much
4 sur 5
par un voyageur

Nuit d Hotel à brooklin ,coney island

Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels
Standard d'un Hotel américain. Le plus, c'est le parking gratuit car le quartier est bondé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2019 par Kamran , Gestion de l’hôtel
Thank you very much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
excellent services good breakfasts Small personal detail, more blanket but i should ask first I'll return for sure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2019 par Reema, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. Please come stay with us again.
4 sur 5
par valery de Paris

Bon sejour

Publié le 4 août 2015 sur Hotels
Nous avons aterri a l'aeroport kenedy a 23h00. Deux heures pour passer la frontiere + une drmi heure pour avoir un taxis, arrivee a l'hotel a 2 h du matin. Accueil rapide et efficace. Chzmbre petite mais confortable. Petit dej correct. Le lendemain, ballade a coney island et retour tot pour se coucher rapudement et recupere de lafatigue du voyage. Le lendemain, lever tot car depart d'un train pour philadelphie de penn station a 10:52. Pour tous nos depkacements (bus , metro), nous avons ete bien conseille par le personnel de l'hitel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Best Western Plus Brooklyn Bay Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to know you had such an excellent stay with us. Your positive feedback means so much to our team, and we’re grateful for the opportunity to have hosted you.We can’t wait to welcome you back for another outstanding experience!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Didn't sleep. Spider wouldn't even let me out my bed
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
The bathroom sink not draining, closet hinge broken, door stopper loosen screws the room was already like this when we arrived. The breakfasts were definitely good and friendly service tenant. Clean and good reception area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Best Western Plus Brooklyn Bay Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the maintenance issues you encountered in your room. The sink, closet hinge, and door stopper should have been in proper working condition, and we will immediately address these concerns with our maintenance team to ensure they are resolved.We’re glad to hear that you enjoyed our breakfast and appreciated the friendly service from our team. Your comments regarding the cleanliness and reception area are much appreciated, and we’ll continue working to maintain these standards.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more seamless experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Clean. And nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Best Western Plus Brooklyn Bay Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic 5/5 rating! We’re so happy to hear that you found our hotel clean and nice. Your satisfaction is our top priority, and we’re thrilled to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back for another great stay!