Note fondée sur 415 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
On s'est rendu dans un coin perdu à 15 minutes de l'hôtel parce qu'une adresse quasi-identique existe dans Google mais PAS sur Tuckerton street, donc attention. La chambre en soi très bien et propre, mais la réception fait douter que l'on est à la bonne place! Nous y étions de passage pour une nuit, c'était suffisant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2022 par Jamie, Gestion de l’hôtel
There are other Days Inn Hotels in the area, we apologize for the confusion.
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Cauchemard !!!!!
Publié le 5 mars 2018 sur HotelsLieu très bruyant située entre une casse et une 4 voies ,très mal insonorisé dans une banlieue sordide et sans possibilité de se restaurer à part se faire livrer des plats relativement douteux sans prix réel très décevant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2018 par Days Inn, Gestion de l’hôtel
En plus de sortir, il y a réellement plusieurs restaurants de la région pour obtenir de la nourriture délicieuse. Nous nous excusons de votre expérience pendant votre séjour.
par un voyageur
Hôtel près de deux stations de métro.
Publié le 13 déc. 2017 sur ExpediaHôtel près de deux stations de métro. Chambres propres et biens rénovées. Parking gratuit, mais les places sont très limitées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2018 par Shaun , Gestion de l’hôtel
Thank You for your review i hope you enjoyed your stay :)
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2022 sur Expedia
The staff was great helpful and friendly the area around the hotel was not bad wasn’t the best but the hotel itself was good and I said the staff was really wonderful
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2022 sur Expedia
We chose this hotel because of the free shuttle service to Fed. Cir., which worked well--friendly driver. The hotel itself is situated in a ghetto-looking neighborhood with graffiti, noise (deafeningly-loud rap music blasting from car being repaired outside hole-in-the-wall garage), and garbage-strewn streets. I realize that prices are higher in NYC, but for the $120.00 price range, we were expecting more. Walls inside and out of the rooms need paint over spackling repairs--shabby appearance overall. Service is par for fast-paced (little-time-for-you) NYC--not what we experienced in the Azores just before arriving at JFK on our trip--sharp contrast. Needing bottled water and vending machine in hotel not working, we walked (at night) two blocks to gas station/convenience store with bars on window and no inside access. (That probably says something about safety in this area.) On the way, we passed what we thought was a dead body on the sidewalk--slight movement indicated it was an alive homeless person sleeping on sidewalk. We did not feel safe in this area. Breakfast was included, but sparse selection. Maybe it's just NYC, in general, that made us feel uneasy, but we did not feel safe. On our next trip through this airport hub, we hope to find something better to fit our price range. We will avoid this area.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Expedia
I will never use expedia again. you placed us in the middle of a Mad Max movie!!!!!I have never experienced such a totally bad area. Shame on you!!! You SUCK!!!!!This hotel may as well have been located on the island of Jamaica...after a hurricane!!!!!!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Expedia
totally disappointing