Note fondée sur 849 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Parfait pour court séjour.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Hotels
Super séjour au Even Hotel
Très bon petit déjeuner
Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Trisha C, Gestion de l’hôtel
Greetings Antoine,Thank you for staying with us at Even Brooklyn. We are happy to learn your stay with us was a 10/10. We hope to see you again.
par un voyageur de Massy
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Habitué de New York je séjourne habituellement sur ma Manhattan mais j ai choisi cette fois ci Brooklyn car moins cher
J ai adoré le calme du quartier loin du bruit de Manhattan et je dois dire que les nuits en ont été plus tranquilles
Par ailleurs l hôtel est à proximité de nombreuses lignes de métro qui permettent de se rendre à Manhattan en 15 à 20 minutes
Parfait je recommande cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Trisha C., Gestion de l’hôtel
Hello Vincent,Thank you for staying with us at Even Brooklyn. We are glad to learn that your stay with us was a 5/5. As you mentioned we are a short distance from Manhattan via the subway. We hope to have the pleasure of having you stay with us again.
par un voyageur
Mauvaise foi au check-in
Publié le 4 déc. 2023 sur HotelsUne chambre avec deux lits réservée...et on nous donne deux chambres d'un lit car plus de disponibilité en nous expliquant que nous avons réservés deux lits mais...pas forcément dans la même chambre !!!
Petit déjeuner inclus mais il faut donner du tip...
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par EVEN BROOKLYN, Gestion de l’hôtel
Dear Mathis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at EVEN BROOKLYN!Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.See you soon!
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Silvia, Thank you for staying at EVEN Hotels Brooklyn and for your excellent rating! We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.Be Well,EVEN Downtown Brooklyn
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2022 sur Expedia
Bon hôtel de façon générale pour le prix. Propre et personnel très sympathique et aidant. Bon emplacement. Chambre petite, mais avec tous les équipements de base.. On était au 3e étage et entendait/sentait le métro passer. On entendait aussi les gens dans le couloir avec leurs chiens ainsi que la télé de notre voisin de chambre. Mais avec des bouchons d'oreilles, j'ai beaucoup mieux dormi pendant les nuits subséquentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for reviewing your recent stay at EVEN Hotels Brooklyn. We are glad to know you were pleased with our ideal location, thoughtful hospitality and found us to be of great value. However, we are sorry for the noise issues you encountered while here, and in the future, please know our front desk is always available to make your stay as comfortable as possible. It was a pleasure having you here, and we look forward to welcoming you again. Merry Christmas and Happy New Year!Be Well,EVEN Downtown Brooklyn
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Pierre, thank you for staying at EVEN Hotels Brooklyn and for your excellent rating. We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.
Be Well,
Irum Butt,
Director of Operations
par un voyageur
Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2022 par Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Meher, thank you for the perfect rating! We are overjoyed to learn that your stay was nothing short of exceptional from start to finish. It was a pleasure having you at EVEN Hotels Brooklyn, and we look forward to welcoming you back soon.
Be Well,
Irum Butt,
Director of Operations