Note fondée sur 1 881 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé et le métro jusque à côté Chambre familiale assez grande et propre, petit déjeuner très bien, personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Jaria - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Hôtel très agréable ! Je recommande !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
4 sur 5
par un voyageur

Très bien dans l’ensemble

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Hôtel moderne chambre très bien et petit déjeuner très bien La cuisine est bien équipée La quartier est moyennement bien fréquentée avec de nombreux sdf mais proche des attractions (time square) Le personnel est pas très aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience lors de votre séjour chez nous.J'ai partagé vos commentaires avec l'équipe de direction.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Bien situé, propre, très beau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
4 sur 5
par un voyageur de LYON

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Jaria - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Jaria - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.
4 sur 5
par un voyageur

bon rapport qualité prix

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix pour New York; chambre bien équipée pour 2 adultes. Petit déjeuner copieux Rooftop appréciable ainsi que la collation offerte en fin de journée en semaine. Situation proche des transports en commun; facile pour profiter de la ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Jaria F- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!