Note fondée sur 895 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Excellent service, merci au personnel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par 11368, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. It is always a pleasure to hear positive ones.
4 sur 5
par un voyageur de Granby

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
vous devez avoir un cell pour avoir votre navette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par 11368, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2023 sur Expedia
Great in general
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par 11368, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Bien situé, personnel avenant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par 11368, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Il y a un service de navette pour aller et revenir du metro et de l'aéroport.îl y à aussi du stationnement gratuit pour la semaine
2 sur 5
par un voyageur

Not the best hotel i've been

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
Just if you have a very early fllight Some smell in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Jorel, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Best, Jorge Orellana Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2019 par Jorel, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Fairfield Inn New York LaGuardia Airport/Flushing. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Fairfield Inn New York LaGuardia Airport/Flushing and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Flushing. Sincerely, Jorge Orellana Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel calme !

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Hôtel propre calme chambre un peu petite mais c’est pas gênant pour 1 ou 2 nuits personnel agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Jorel621, Gestion de l’hôtel
Dear DOROTTE, Thank you for choosing the Fairfield Inn New York LaGuardia Airport/Flushing for your recent travels to Flushing. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.” Thank you again for taking the time to provide your feedback on the Guest Satisfaction Survey and we look forward to serving you again soon! Sincerely, Jorge Orellana Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par Jorel, Gestion de l’hôtel
Dear Elise, Thank you for choosing the Fairfield Inn New York LaGuardia Airport/Flushing for your recent travels to Flushing. Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.” Thank you again for taking the time to provide your feedback on the Guest Satisfaction Survey and we look forward to serving you again soon! Sincerely, Jorge Orellana Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2019 sur Expedia