Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
There was blood in the sheets of our bed. The tv wasnt working properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for your honest feedback. This is not the experience we want for our guests. We will use your feedback to take steps to improve. Be well and have a wonderful Summer.
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Tout était assez bien. L’eau chaude s’est faite rare dans la douche le premier matin mais ça s’est replacé au courant de la semaine. Le stationnement proposé est à quelques rues et non sur place mais très bon service tout comme à l’accueil de l’hôtel. Près du métro pour se rendre facilement aux attractions les plus populaires, tout en étant un quartier relativement tranquille qui change complètement de l’ambiance de midtown!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par CF, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We hope to see you again soon! Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par CF, Gestion de l’hôtel
Forgive us for falling short during your stay. We hope to serve you again soon and provide a better experience. Be well.
par un voyageur
Hôtel recommandé
Publié le 16 avr. 2023 sur HotelsHotel très bien situé, proche restaurants et quartier animé. Métro à un bloc. Chambre propre, personnel très agreable. Possibilité de laisser ses valises après avoir quitté la chambre afin de profiter de la dernière journée.
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
The room was larger then usual, clean, nicely decorated (though missing a small armchair) and ideally located for walking around in Soho, which is an Amazing neighborhood. Staff was kind and friendly but not that helpful...we wasted 45 min on calls and visit to front desk because wifi wasn't connecting...finally we had to change room from 8th floor to 2nd floor (never again 2nd fl bcs the noise from main floor restaurant was un believable, even With ear plugs), and we were offrered zero help to change room, zero compensation of any kind for the time wasted and the trouble. Again, the staff was kind and apologized profusely, but maybe short staff?
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2022 sur Expedia
Chambre très petite,manque de rangement.Parking loin.
par un voyageur
Nice place
Publié le 10 janv. 2022 sur HotelsExcellent place to work and central in NYC
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Economical option could communicate better
Publié le 9 août 2021 sur HotelsFriendly front desk staff were very accommodating in storing our bags post-check out. The room was clean enough but the bathrooms really need to have the baseboards looked at and there need to be enough towels on arrival. We did not even have one hand towel. A quick trip to the front desk again remedied the problem but the cleaning staff should assure that they have enough towels or there should be a sticky note that due to COVID there may be less towels, feel free to ask downstairs.
While I know this is a difficult time to try to re-staff as the pandemic still rages, the need for communication will always be appreciated. It helps to set guest expectations and then everyone has a better experience.