Note fondée sur 1 055 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
très bon hôtel.
Publié le 2 août 2024 sur Hotelstrès bel hôtel. accueil, petit déjeuner et services au top !
la chambre est petite, mais c'est new York.
sinon, à 10 min à pied de la station de métro Jay St et 10 minutes à pied du pont de Brooklyn. donc en le traversant, on est à 20 à 30 minutes de Manhattan !
pour info l'hôtel peut passer commande d'une navette pour JFK, 75 dollars en tarif de nuit pour nous 4, très bon tarif (mieux qu'une compagnie bien connue).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par William Collins, General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Guillaume, we hope this message finds you incredibly well! Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our welcome, breakfast, and services to be top-notch. It's wonderful that our convenient location added to your experience, making it easy to explore New York City and its iconic landmarks. We appreciate your understanding about the room size and are glad you found it suitable for your needs. Your feedback about the shuttle service to JFK is also valuable, and we're pleased you found it to be a good rate. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back on your next visit to New York. Thank you again and have a most fantastic Friday ahead!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Très bel hôtel! Propre, très bien situé et bons déjeuners!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kenneth Aponte , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive feedback. We are glad you had a great time. We hope to see you back soon.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par William Collins, General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Nicolas, we hope this message finds you incredibly well! Thank you so much for choosing to stay with us at the Hampton Inn Downtown Brooklyn! We appreciate the time you took to leave us an 8/10 review! We would love to hear further details as to what made your stay an 8/10! :) We hope to see you the next time you find yourself in the Downtown Brooklyn area. Thank you again and have a most spectacular Sunday ahead!
par un voyageur
Nickel
Publié le 22 avr. 2024 sur HotelsNous avons séjourné dans cet hôtel lors d'un petit voyage en famille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par William Collins, General Manager , Gestion de l’hôtel
Greetings Barrere, we hope this message finds you incredibly well! Thank you so much for choosing to stay with us at the Hampton Inn Downtown Brooklyn and for taking the time to leave us an awesome 10/10 review. We are elated to hear you enjoyed your stay with us! We hope to see you the next time you find yourself in the Downtown Brooklyn area. Thank you again and have a most marvelous Monday ahead! :)
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Yeah
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Kenneth Aponte , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing to stay with us. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you back in the near future
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Le wifi ne fonctionnait pas. Chambre prêt de la machine à glace très bruyant. Bien situé pour visiter Brooklyn downtown ( ponts et Quartier Dombo)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par William Collins, General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Jean-Luc, we hope this message finds you incredibly well! Thank you so much for choosing to stay with us at the Hampton Inn Downtown Brooklyn. Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the Wi-Fi and the noise from the ice machine. Your comments will be shared with our team to address these issues promptly. We're glad to hear that you found our location convenient for exploring Brooklyn downtown, including the bridges and Dumbo district. We appreciate your stay and hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future. Thank you and have a most terrific Tuesday!
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Kenneth Aponte , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you back soon.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par AB, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review.
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Shyann, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out of your day to complete one of our online surveys; we would also like to thank you for choosing to stay with us while in the Brooklyn, New York area. As we aim for all of our guest to experience a perfect "5" stay, it seems we fell short on our goal! We are disappointed to hear you did not enjoy your stay. We strive for 100% guest satisfaction, and always want our guests to experience the best memories while staying with us. Please accept our most sincere apologies on behalf of our Hampton Inn Team. As we fell just short of our goal ,was there anything else we could have done for you in order to make your stay with us even more enjoyable? If so, please feel free to contact us in regards to any improvements that we can make to make all future stays with us even better! Sincerely,
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Très facile d'accès depuis JFK avec air train métro ligne A, à 10 minutes à pied des Ponts de Brooklyn et de Manhattan, l'hôtel est très bien situé pour accéder rapidement à Manhattan. Le personnel est très accueillant, disponible et compétent. Située au 14ème étage avec une vue sur Brooklyn et au loin la One World Observatory, notre chambre était très propre, le ménage fait chaque jour à notre demande. Elle dispose d'un mini-frigo, d'un coffre-fort, d'une penderie et d'une commode à 3 tiroirs et d'espace pour ranger nos 2 valises. La salle de bain fonctionnelle est très propre. Quant au petit-déjeûner, un régal chaque matin avec choix de boissons chaudes, jus de fruits, salade de fruits frais, bagels, muffins, pain de mie, beurre, confitures, beurre de cacahuètes, omelettes, oeufs brouillés pommes de terre, lard,saucisse, céréales ... Tout au choix et à volonté !!! La salle des petits-déjeûners est très spacieuse, lumineuse, agréable avec vue sur la rue. Très bonne qualité de wi-fi gratuite et bagagerie le jour du départ.
Nous recommandons vivement cet hôtel et ne manquerons pas d'y séjourner à nouveau lors d notre prochain voyage à New York.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par William Collins, General Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Sandrine, we hope this message finds you very well! Thank you for choosing to stay with us at the Hampton Inn Downtown Brooklyn! Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you had such a positive experience with us and that you enjoyed the convenient location, the cleanliness of your room, and the variety of amenities we offer. Your recommendation means the world to us, and we can't wait to welcome you back on your next trip to New York. If there's anything specific you'd like us to prepare for your next stay, please don't hesitate to let us know. We're here to make your future visits just as enjoyable as this one. Thank you again and have a most splendid Sunday! :)