Note fondée sur 1 212 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are happy you chose Hampton Inn Manhattan/Times Square South for your recent visit to New York. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will return the next time you travel to our area.Warmest regards,Susana McCoonGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Lhotel est parfaitement situé pour explorer manathan à pied ou en métro.
Le personnel est tres sympathique.
Niveau proprete jai emis un avis plus negatif mais ceci est dû au personne qui utilise l'hôtel, et à la mode americaine de mettre de la moquette car le personnel fait son possible. Eco responsabilité à neant car le service petit déjeuné toute la vaisselle est en plastique emballé dans du plastique, et le tri n'est pas du tout réalisé, mais là encore cela semble etre la norme à new york.
Par contre le buffet est bien varié et cela permet de bien entamer les visites de la journée. Dans nos recherches peu d'hôtel dans ce secteur et a ce prix proposait le petir déjeuné, c'était pour nous un critère de choix.
Ayant reserver 6 mois à l'avance nous avions un tres bon prix donc nous sommes satisfaits du rapport qualite prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, Thank you for reviewing your stay at Hampton Inn Manhattan/Times Square South and highlighting our convenient location. We are glad to know how much you appreciate the easy access to the metro and that you can get around on foot. We are pleased to hear that our staff surpassed your expectations and that you loved our complimentary breakfast offering. Your feedback about the use of plastic for breakfast dishes and sorting practices is valuable, and we will consider it as we work towards more environmentally friendly solutions. It is delightful that you enjoyed your stay and found us to be of great value. We appreciate your feedback and look forward to your next visit! Warmest regards,Susana McCoonGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Chambre au premier abord propre. Sauf que 4/5 jours nous avons aperçu 1 ou 2 cafards.
De plus, attente beaucoup trop longue pour l’ascenseur. (15 mins voir 20 mins max malgré deux ascenseurs)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Arlette,Thank you for sharing your review with us. Please accept our sincerest apologies for the issues you experienced in your room. Our hotel's cleanliness is a key priority, so we regret that this was your experience. We also apologize for the wait times with the elevators and for the frustration it caused. During our busiest times, especially when many families are here, the elevators get a lot of usage. We are grateful for your patience and hope you will choose to visit again so that we can provide you with the excellent experience that you deserve.Warmest regards,Susana McCoonGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Pratique pour les déplacements. Au cœur de Times Square, très appréciable. Restaurants, salles de spectacles, magasins à proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Ashley J, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan/Times Square South. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We hope to welcome you again soon.Warmest regards,Susana McCoonGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Hôtel moyen chambre famille petite avec des enfants et des valises et pas trop propre . Le petit déjeuner est correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Didier, We thank you for being our guest and sharing your thoughtful remarks. We're glad you appreciated our breakfast offerings. However, we regret any inconvenience you experienced with the room size and cleanliness. Providing a relaxing and immaculate space for our guests is one of our top priorities. Therefore, we sincerely apologize for falling short in these aspects. Your feedback is valuable to us, and we will use your insights to improve the guest experience moving forward. We look forward to having the opportunity to host you again, as we are committed to exceeding your expectations on your next visit.Warmest regards,Susana McCoonGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Chana, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Philippe, We value your business and are grateful for your feedback. It's disappointing to read that we didn't meet your expectations. We apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay. We hope to have the chance to make it up to you on your next visit to New York.
par un voyageur
Très bon séjour
Publié le 24 mai 2024 sur HotelsSéjour de 10 nuits.
Chambre très propre et spacieuse.
Les équipes sont à notre écoute et réagissent très rapidement en cas de problème. ( toilette bouchée réparée quelques minutes seulement après en avoir averti l’accueil.)
Petit déjeuné sympathique
Décoration de l’hôtel un peu vieille mais pas pas dérangeant.
Bien isolé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Chana, Gestion de l’hôtel
Dear Erika, Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are dedicated to providing our guests with a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Hôtel très bien placé , très facile d'accès. Personnel sympathique (surtout Caesar) Petit déjeuner super agréable. Simple et pratique !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Chana, Gestion de l’hôtel
Hello Franck, We are delighted you enjoyed your stay at Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we are able to meet your expectations. We hope you will return whenever your travels bring you to New York.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for sharing your rating regarding your recent visit. We regret any issues which left you with a less-than-perfect impression of our hotel. Please accept our apologies if you experienced any inconvenience. We encourage you to try us again, as we are confident you will enjoy the excellent hospitality we are known for providing.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager