Note fondée sur 1 860 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Chambre correct mais ménage très approximatif, peut être fallait il laisser des dollars. Assez bruyant. Par contre l’emplacement est top et central.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us, as we rely on this feedback to improve our guest experience. We apologize that your stay with us did not reach your expectations, and we will be using your feedback to ensure this does not happen again. Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us another opportunity to wow you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a perfect score! Your feedback means the world to us, and we’re happy to hear that you enjoyed your time with us. We would be honored to welcome you back with us in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Le déjeuner était correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re happy to hear that you enjoyed your time with us and we hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Propreté laisse à désirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re happy to hear that you enjoyed your time with us and we hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a perfect score! Your feedback means the world to us, and we’re happy to hear that you enjoyed your time with us. We would be honored to welcome you back with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a perfect score! Your feedback means the world to us, and we’re happy to hear that you enjoyed your time with us. We would be honored to welcome you back with us in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Il n'y a pas de service en francais contrairement a ce qui est ecrit sur le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re happy to hear that you enjoyed your time with us and we hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Tunis

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a perfect score! Your feedback means the world to us, and we’re happy to hear that you enjoyed your time with us. We would be honored to welcome you back with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Endroit propre, personnel accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Joseph Young, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a perfect score! Your feedback means the world to us, and we’re happy to hear that you enjoyed your time with us. We would be honored to welcome you back with us in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Faut prévoir un 50$ en extra pour le parking si vous êtes en voiture
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Mark W, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you hadn't factored in the parking but most NYC hotels do not have space for parking, the rate that we have negotiated with the local garage is much less than what the transient person pays,