Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jade, Thank you for taking the time to rate your visit. We hope your overall stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations; therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional visit we enjoy providing.Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Le desjeuner était très ordinaire froid et limité. Peu se choix et il a manqué de nourriture . La nourriture froide était chaude et la nourriture chaude était froide décevant pour le prix payé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear jean-françois, Thank you for being our guest. We were sorry to read that you did not thoroughly enjoy our breakfast. We will certainly follow up with our food and beverage team to see where we can do better. Thank you for your feedback, and we hope to see you again soon.Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Pas assez centrale. Beaucoup de distances a faire soit a la marche ou métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Luc, Thank you for the review of your stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We are delighted you enjoyed your time with us. However, we are sorry that our location was not convenient for you. We look forward to welcoming you back.Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
i like the property of the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed, Thank you for your recent stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street and for posting such a generous review of our hotel and staff. It is a pleasure to know we exceeded your expectations! We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again on your next visit to New York City. Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2022 sur Expedia
Super! Près des lignes de subway et très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Keith, Thank you for the excellent review of your stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We appreciate you mentioning our convenient location. We are delighted you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Expedia
On a eu toute la misère du monde à trouver leur parking, même si on est entré dans l'hôtel pour le leur demander. Ils devraient remettre un petit plan pour qu'on puisse comprendre visuellement comment y acceder, ce qui éviterait des frustrations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, thank you for choosing to stay at our hotel. On behalf of our entire team, we sincerely apologize for the issues you faced with the parking. Thank you for sharing your observations as we continually strive to improve our guest experience. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you deserve. Best Regards, Waheeda Ashraf, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2022 sur Expedia
Chambre pas tres propre, nourriture vraiment pas bonne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Danny, thank you for sharing your review. We apologize for the cleanliness issues in your room. We regret your disappointment with our food. We have noted your comments and are grateful for your understanding. We utilize feedback like yours to improve our guest experience, and we hope to see you in the future for a much-improved experience. Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2022 sur Expedia
L’emplacement de l’hôtel est plutôt sympa car a proximité de la promenade de l’east river, de wall street et du world trade center. Restaurant, magasin et métro à proximité également. En revanche nous avons été très déçus de l’hôtel : Check in a 17h car chambre pas prête, pas de prise USB, pas de télécommande pour la télé. Nous sommes restés 5 nuits et la chambre a été nettoyée que 2 fois donc pas de serviette propre, plus de papier toilette. Le coffre fort de fonctionnait pas. Pas de gobelet pour la machine à café de la chambre. Le petit déjeuner était plus que décevant : la machine à pancake out of order, plus d’assiettes, pas de choix juste œufs bagel et céréales bref 5 nuits 5 mêmes petits déjeuners avec en prime la Clim a fond et une salle à 15 degrés pour que les clients ne restent pas car pas assez de place donc file d’attente. Hôtel à éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Benedicta Ansah , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express NEW YORK CITY-WALL STREET. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments
4 sur 5
par un voyageur

Découverte de New York

Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
Un très bon séjour . Il y avait un problème avec notre réservation mais l’hôtel a vite trouvé une solution sans nous faire payer de supplément. Le personnel étaient à l’écoute attention pour les français qui ne parlent pas l’anglais ça va être compliqué.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Ryan S. AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and for your awesome review! It was our pleasure having you and we can't wait to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé et correct

Publié le 22 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2022 par Ryan S. - AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and for your awesome review! It was our pleasure having you and we can't wait to welcome you back!