Note fondée sur 578 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Coûts du stationnement exorbitant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Sorry you don't agree with the parking competitive pricing. If you like to contact our parking company please contact the hotel directly so we can better assist you. Hope to see you soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!! We do hope to gain more stars on your next visit, please do come back this summer for the launching of our new restaurant. See you soon?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Très bon personnel. Personnel à la réception vraiment parfait, service bilingue, excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the great review!!! We do hope to see you soon!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2023 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 8 stars, we do hope to see you soon so we can get more stars.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Liza Narvios- Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacinthe, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Hotel Indigo FLUSHING. We sincerely appreciate your score. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. Again, thank you for choosing Hotel Indigo, and if I can be of assistance to you, please contact us directly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2024 par Liza- Front Office Director, Gestion de l’hôtel
Dear Xinbing,Thank you for your kind words and the perfect score on your recent stay with us here at Hotel Indigo Flushing. We are delighted to hear you enjoyed your experience at our hotel. We hope to see you again in our property. Happy Holidays!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We would love to know what we can do to be better? If you have time and can contact us that would be greatly appreciated. Looking forward in hearing from you. Thank you once again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!!! We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Another awesome stay. The staff is awesome and attentive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Indigo Flushing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!!! We hope to see you when we launch our new restaurantt this fall. See you soon?