Note fondée sur 1 611 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mélanie, Thank you for your brief feedback. We are pleased you had a positive experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we strive to provide a welcoming environment for all our guests. If you have any specific comments or suggestions for improvement, please feel free to share. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable visit.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager
par un voyageur
Super!
Publié le 20 août 2024 sur HotelsHôtel très bien situé. Station de métro pas trop loin (23st). Très propre et très bon service. Comme il y a beaucoup de chambres, il faut attendre longtemps pour avoir un ascenseur et c’est aussi compliqué au petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Christelle, Thank you for your feedback. We are pleased you appreciated the hotel's location, cleanliness, and service. We regret that the elevator wait times and breakfast experience did not meet your expectations. Your comments are valuable, and we will improve these aspects to enhance guest satisfaction. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager
par un voyageur
Prestations catastrophiques…
Publié le 5 août 2024 sur HotelsChambres étriquées. Attente interminable pour prendre l’ascenseur (10 minutes montre en main)…à vous conduire à éviter de descendre et remonter pour le petit déjeuner. Un moindre mal, car la salle de petit déjeuner est minuscule, impossible d’avoir une place assise, le choix de nourriture et minimaliste!!!
La climatisation dans la chambre doit être issue d’un réacteur d’avion…autant dire inutilisable compte tenu du bruit!!! De toute façon elle ne rafraîchit pas.
Hôtel (comment d’ailleurs appeler cela hôtel) à éviter, le tarif demandé est prohibitif compte tenu des prestations…fuyez, c’est ce que j’ai fait en annulant le reste de mon séjour et redevant un autre hôtel!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Xavier, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for not meeting your expectations and for having to cancel your stay with us. We aim to ensure a pleasant stay for all our guests, and we regret falling short in your case. We have noted your concerns regarding maintenance issues, the breakfast area, and our offerings, and we will work to improve these aspects. We hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Hotel bien situé, nous avions une chambre avec une super vue sur la ville au 39e étage. Le petit déjeuner en revanche est médiocre et la salle est bien trop petite par rapport à la taille de l’hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain, Thank you for being our guest. We are pleased you enjoyed the great city view from your room. However, we apologize that the breakfast and room size did not meet your expectations. Your valuable comments will be shared with our team to help improve our services. We appreciate your input and hope to have the opportunity to offer you a better experience in the future.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Julie, We are thrilled you had an excellent stay at Hyatt Place New York/Chelsea, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Constance, Thank you for the beautiful Hyatt Place New York/Chelsea rating and for being our valuable guest. We are delighted to have provided you with a delightful visit. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
LA propreté et le professionnalisme des employés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Marie Michelle, We are thrilled you appreciated the cleanliness and professionalism of our staff at Hyatt Place New York/Chelsea. Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay!Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your positive rating of Hyatt Place New York/Chelsea. We are pleased to have made your stay enjoyable and value your time with us. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back.Best regards, Sasha RodriguezAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea
par un voyageur
Service déplorable
Publié le 21 juin 2024 sur HotelsJ'ai été réveillé par le concierge à minuit pour soi-disant régler la garantie pour ma chambre alors que ca avait été fait a mon arrivée. Il m'a appelé 10 fois et forcé a descendre. Indigne d'un 4*. Le petit déjeuner est aussi de très mauvaise qualité et la salle trop petite. Une vraie catastrophe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We sincerely apologize for the disturbance you experienced due to the late-night call from our concierge and the inconvenience it caused. This situation does not reflect our usual standards, and we will address this matter with our team to prevent it from happening again. We also regret that the breakfast and room size quality did not meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we will use them to improve our services. We hope to provide you with a better experience in the future.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager
par un voyageur
Indigne d'un 4 étoiles
Publié le 18 juin 2024 sur HotelsLa clim est assourdissante, l'attente pour l'ascenseur est tellement interminable que je prends l'escalier sur 11 étages pour arriver avant la clôture du petit déjeuner, le petit déjeuner est réellement de mauvaise qualité, la salle est trop petite et le personnel est odieux. Tout est sous dimensionné, un comble pour les Etats Unis !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your recent experience with us. We apologize for the inconveniences you encountered with maintenance issues, breakfast quality, and interactions with our staff. We understand the impact it had on your visit. Please know that your feedback is invaluable as we continuously strive to enhance our guest experience. Rest assured, we are taking immediate steps to address these concerns and improve our services. We sincerely regret falling short of your expectations and hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable and enjoyable stay in the future.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager