Note fondée sur 1 012 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Hôtel idéal pour dormir paisiblement près de Times Square. Chambre avec 2 lits king.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Alyssa Ramos | Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Greetings Annie Claude,Thank you for sharing your feedback! It is great to hear your stay was awesome! We are looking forward to your next visit to LUMA!Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Perfectly situated to walk Manhattan Island, close to most attractions, time square is just around the corner. The room is clean, very functional and well equipped. The staff is very attentive and very helpful. The restaurant is excellent !
I definitely would come back and recommend it to friends.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Alyssa Ramos | Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Greetings Lynda,Thank you for your feedback! We truly appreciate your kind words and support and hope everyone can experience LUMA Hotel the way you did. We will make sure to share this with our team. Looking forward to your next visit!Best Regards,Alyssa Ramos
par un voyageur de Rimouski
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Layla, Gestion de l’hôtel
Greetings Marc-Andre,Thank you for staying with us as we hope you enjoyed your time here at Luma. We pride ourselves in trying to provide our guests with extraordinary service. If there is anything we could've done to enhance your stay, we would love to hear some feedback to better help. If possible, can you provide us with some information of your time with us? I look forward to your reply.Warm Regards,Layla OmidvarAssistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Harvey P - Overnight Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Elie,We hope all is well with you and your family. Thank you for giving us you feedback in regards to your stay here at Luma hotel. We hope your expectation were meet and hope you enjoyed your stay. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Harvey P - Overnight Manager, Gestion de l’hôtel
Greetings Francois,Thank you for giving us your feedback in regards to your stay here at Luma hotel. We strive to make sure each guest has the best memorial experience. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Dommage pour la vue mais c’était pas mal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Alyssa Ramos | Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Greetings Abdellah,Thank you for your feedback! In regard to your dissatisfaction with the view you received in one of our urban room categories, we apologize this was not to your satisfactory. The entire line of Urban rooms is interior facing and is equally as comfortable as other rooms, if not quieter, as they are situated away from all the street noise. Although they do not offer any views, they guarantee a peaceful and restful sleep. For a future visit, we would recommend reserving one of our Park Plaza, LUMA Suite, or Skyline view rooms for a greater view of NYC! Despite this, we hope to welcome you again when back visiting NYC in the near future!Best Regards,Alyssa Ramos
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Adedayo , Gestion de l’hôtel
Jerome! Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
J’ai passé un excellent séjour à l’hôtel Luma, très bon accueil , belle chambre agréable ,très propre,magnifique salle de bain, belle vue , machine à café bienvenue et surtout un lit et des oreillers extraordinaires! , si je reviens à New York, ce sera chez vous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Layla, Gestion de l’hôtel
Greetings Loic,Thank you for the feedback! We are thrilled you enjoyed everything about your stay. We look forward to welcoming you back during your next trip to New York!Warm Regards,Assistant Front Office ManagerLayla Omidvar
par un voyageur
Très bien mais vue/manque de lumière rédhibitoire
Publié le 15 févr. 2024 sur HotelsGlobalement très bon hotel, très bien situé. Le restaurant est également très bon pour dîner. Seul point noir : la fenêtre qui donne sur cour au milieu des buildings. Pas de lumière du séjour, l'impression de vivre dans une cabine de sous-marin... Dommage mais rien que sur ce critère, je ne suis pas sûr de revenir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Adedayo Adeniyi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are truly sorry the room conditions did not meet your standards. We do want you to feel comfortable.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Points : emplacement central à 5mn à pied de Times Square et toutes les lignes de métro. Au pied de Bryant Park. Chambre grande, propre, ménage fait chaque jour et distribution de chocolats par le personnel.
Points - : ma première chambre avait une vue magnifique sur la ville mais la clim faisait énormément de bruit et la chambre donnait sur la cage d'ascenseur. Je l'entendais à chaque fois qu'il fonctionnait. On m'a donc changée de chambre avec zéro vue. Un mur 3 mètres en face de la fenêtre et des bureaux à droite et à gauche. J'ai donc passé 1 semaine avec le store baissé et la lumière tout le temps allumée. Grosse déception...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Alyssa Ramos | Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Greetings Gaelle,Thank you for your feedback! I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. We take a lot of pride in the attention to detail of service and the quality of our establishment. I will be sure to share this message with the team to ensure we are going above and beyond to create a memorable experience for all our guest. We hope to welcome you again in the near future as a chance to recreate a more remarkable experience!Best Regards,