Note fondée sur 1 847 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 20 août 2024 sur HotelsBel hôtel très proche de l'aéroport, moderne, confortable, une navette gratuite toutes les 20min pour La Guardia avec un chauffeur sympa. Seul point pas pratique; les commandes dans l'espace bar/restaurant ne peuvent être reliées à la chambre, il faut payer sur place.
Je recommande fortement et n'hésiterai pas à y retourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par LaGuardia Plaza Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Ines, Thank you for choosing LaGuardia Plaza Hotel and for your perfect rating. We are delighted to read that you loved the proximity to the airport and our shuttle driver. We pride ourselves on being logistics experts, so we're thrilled our complimentary shuttle worked out so well for you. However, we regret not meeting your expectations regarding the lack of room service. We appreciate your recommendation to other travelers and look forward to welcoming you back soon. Effie Mikedis, General Manager, LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Seul avantage, proche de LaGuardia
Publié le 24 mai 2024 sur HotelsNous sommes arrivés en avance. Une hôtesse d’accueil souriante comme une porte de prison voulait nous faire payer un early check-in de 50USD. Ce que nous avons refusé. C’est la première fois que je vois ça, une taxe pour arriver en avance. En général soit la chambre est dispo et ils nous laissent la prendre, soit elle n’est pas dispo et on se contente de laisser nos bagages en consigne. Bref peut-être cette aimable personne s’est alors vengé en nous donnant une chambre qui de toute évidence avait hébergé récemment un ou des chiens. C’était une infection olfactive. D’ailleurs quand nous sommes entrés dans la chambre, un traitement a l’ozone était en cours. La machine de traitement a été récupérée par un homme de maintenance vers 22:30, alors que nous étions couchés. Bref, ce n’est pas la plus grande expérience hôtelière de New York…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for choosing us and for taking the time to evaluate your stay at LaGuardia Plaza Hotel. First impressions are essential; therefore, we regret that the start of your visit was not a positive one. We understand your disappointment regarding the early check-in fee and are grateful for your feedback. We also apologize for any inconvenience you experienced due to the concerns you had with your room. Thank you for bringing this to our attention; we will address these concerns appropriately. On a positive note, we appreciate your comments regarding our proximity to LaGuardia Airport. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an exceptional stay that truly reflects the quality of service we always strive to deliver.Effie Mikedis General Manager,LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Q
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, We are happy you had such a lovely stay at LaGuardia Plaza Hotel! Thank you for sharing your rating with us. We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience.Effie Mikedis,General Manager, LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,We are pleased to receive your generous rating for LaGuardia Plaza Hotel. Your feedback holds significant value for us, affirming our commitment to outstanding hospitality. We look forward to another opportunity to extend our services to you again whenever your travels bring you back this way.Effie Mikedis General Manager LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Luce,We are happy you chose LaGuardia Plaza Hotel for your recent visit. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Effie Mikedis General Manager LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Everything was good, only the restaurant a little bit too expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par LaGuardia Plaza Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Coralie, Thank you for staying with us and for providing your feedback. We enjoyed having you here at LaGuardia Plaza Hotel, and we are delighted you had a wonderful stay! Having said that, we regret not meeting all of your expectations. We are grateful for all your feedback and look forward to welcoming you back the next time you are in the New York City area.Effie Mikedis, General Manager LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Stephanie DeVaughn, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Pierre,Thank you for staying with us and for the excellent review! We are thrilled you had a great visit with us here at LaGuardia Plaza Hotel. We look forward to welcoming you back the next time you are in the New York City area.Kind Regards,Stephanie
par un voyageur
Publié le 19 juin 2023
It is a very nice hotel, clean, very comfortable mattresses and pillows. The service to the airport is excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Effie Mikedis General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Estrella, Thank you for the wonderful feedback! It's great to know you found LaGuardia Plaza Hotel perfect for your visit. We pride ourselves on being logistics experts, so we're thrilled our complimentary shuttle worked out so well for you. We are also glad you loved our comfortable pillows and mattresses. Thank you for staying with us, and we look forward to welcoming you back soon. Effie Mikedis General Manager LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 9 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to LaGuardia Plaza Hotel.Effie Mikedis General Manager LaGuardia Plaza Hotel
par un voyageur
Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for staying with us and for the excellent rating! We are thrilled you had a great visit with us here at LaGuardia Plaza Hotel. We look forward to welcoming you back the next time you are in the New York City area. Effie Mikedis,General Manager,LaGuardia Plaza Hotel