Note fondée sur 726 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Love it !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par The Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Hi Naima,Thank you for sharing your feedback.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent review! We greatly appreciate your feedback and are thrilled that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
A
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Although JFK is petty busy with construction everywhere, the Marriott is perfectly accessible, easy to check-in and out, with all amenities in the rooms. Perfect stop-over.
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2024
Overall a great experience. Clean hotel, shuttle service from airport went well. Only negative was the cost of food/drinks. Very high so plan that in your travel budget. 1 meal cost us $230 and 4 drinks was $110 at night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par Front office Team, Gestion de l’hôtel
Hello Danny,We appreciate your feedback. We will share your comments with our Food and Beverage Team
par un voyageur de BRADENTON
Publié le 14 déc. 2024
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2024 par The Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Hello Enid,Thank you for sharing your feedback.
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par The Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Hello Kerrie,Thank you for sharing your experience. see you next time.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par The Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Hello Diana,We apologize that we were not able to meet the expectations required. We will reach out to you directly to you.