Note fondée sur 2 406 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
We’re sorry to hear we missed the mark. Your feedback is important, and we’d appreciate a chance to make it right on a future visit.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
We’re so grateful for your wonderful review! It’s fantastic to know you had such an excellent experience, and we eagerly await the opportunity to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Like it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
Your kind words and five-star rating are truly appreciated! We're so pleased you enjoyed your stay and can’t wait to host you again for another outstanding visit.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Aucun service, tout est payant.
Personnel inexistant.
Tarif prohibitif pour cet hôtel, qui est un hostel!
Toujours pas reçu le check out…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Samil, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We aim to provide a clear understanding of our services and pricing, and we're disappointed that we fell short in this instance. Your comments about the service and staff are valuable, and we will address them with our team to ensure improvements. If you have not yet received your check-out details, please contact us directly so we can resolve this promptly. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future
par un voyageur
Génial
Publié le 6 juill. 2024 sur HotelsSuper hôtel pratique et bien agencé le rooftop gratuit est un vrai plus
À deux pas d’une station de métro je recommande !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher - Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our rooftop and convenient location. Your recommendation means a lot to us! We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Très beau séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Angelo B, Gestion de l’hôtel
Good morning, Unfortunately we did not receive your review. We look forward to your feedback.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry -We apologize for your unsatisfactory experience at Public. I have sent you an email to gather more information about where we fell short and how we can improve.
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Angelo B, Gestion de l’hôtel
Good morning, Unfortunately we did not receive your review. We look forward to your feedback.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
La terrasse au toit, juste trop fou! Et la vue depuis la chambre au 16e, incroyable! Tres bel hôtel au décor génial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed our rooftop terrace and the breathtaking view from the 16th-floor room. We take pride in our unique decor and are delighted that it added to your experience. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Aucun service
Publié le 12 mai 2024 sur HotelsL’hôtel est certes beau, mais quasiment aucun service, pas la peine de demander le moindre renseignement, ils ne connaissent même pas la station de train la plus proche, ……ils n’ont ni plan, ni aucun autre document d’information. Les employés au PDJ sont particulièrement désagréable, voire suffisants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Pierre N, Gestion de l’hôtel
Dear Roland,We regret to learn that your recent experience with us did not meet your expectations. All our front desk staff commute by train, so it is surprising to hear that someone was unable to provide directions to the station. We are committed to continuous improvement and will be reaching out to you via email to gather more details about your stay. Your feedback is invaluable to us.