Note fondée sur 1 867 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Jolie hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par L.G , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel! We’re glad you enjoyed your experience. We hope to welcome you back again for your future stay to NYC. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Le check in était a 15 hrs , cependant la chambre était prête seulement à 18:00 .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Liris, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel for your visit to NYC. We're sorry you did not enjoy your experience. We would like to extend apologies for any inconvenience you might have experienced. Please reach out to us at your earliest convenience. We would love to hear your feedback on what occurred. We look forward to hearing from you. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Pas fonctionnel

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Radio Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Greetings Nadjia,Thank you for choosing Radio Hotel. We're glad you enjoyed your experience. Your feedback is important to us. We hope to welcome you back another time. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
M
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par L.G , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel! We’re glad you enjoyed your experience. We hope to welcome you back again for your future stay to NYC. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
La chambre correspondait à la description toutefois la poussière s'accumule très rapidement dans la pièce.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par L.G , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel! We’re glad you enjoyed your experience. We hope to welcome you back again for your future stay to NYC. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Fridge wouldnt work and staff wouldnt do anything about it. Couldn't provide ice bucket neither...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Greetings,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We prioritize in providing the best service for our guests. We will forward your feedback to our maintenance team to further investigate the matter. Thank you for understanding.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Manque insonorisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Radio Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Greetings Kathleen,Thank you for choosing Radio Hotel. We apologize you experienced some issues with noise during your stay. We appreciate your guest feedback and will work on ensuring our guest have a more quiet experience. We look forward to welcoming you back again. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur de Dollard des Ormeaux

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Le petit resto dominicain à l’intérieur de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel for your visit to NYC. We're glad you enjoyed your experience. Our priority is to provide our guest with the best service possible. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par L.G , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel! We’re glad you enjoyed your experience. We hope to welcome you back again for your future stay to NYC. Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for choosing Radio Hotel for your visit to NYC. We're sorry you did not enjoy your experience. We would like to extend apologies for any inconvenience you might have experienced. Please reach out to us at your earliest convenience. We would love to hear your feedback on what occurred. We look forward to hearing from you. Thank you.