Note fondée sur 870 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par FS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found the rooms clean. It’s great to know you would consider returning. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Bon hébergement, hôtel basic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par FS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear you found the accommodation satisfactory. If you have any suggestions for how we could enhance your experience in the future, we would love to hear them. Your insights are valuable to us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
We really enjoyed our stay at the sixty les hotel. Great opportunity around the lower eastside, great food (15 min from chinatown and little italy) and transportation opportunities. The only “downside” is the pool cold temperature and openning hours during our stay. We recommand it!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par FS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to rate your experience, even without additional comments. If there are specific areas where we can improve, we would love to hear from you. Your insights are important to us as we strive to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
I'm so pleased you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to write such a kind and detailed review for us. We always want to know how we can enhance our guest's experience. I hope we see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2023 sur Expedia
Rien de spécial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2023 par Emely E. Asst. Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Richard,Thanks for choosing Sixty Lower East Side! Best,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Emely E. Asst. Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hello,Thanks for choosing Sixty Les! Best,
4 sur 5
par un voyageur

BIEN MAIS INFORMATIONS FAUSSES

Publié le 19 oct. 2019 sur Hotels
Chambre très agréable et conforme aux photos. Cependant, la piscine étant notre premier critère de recherche pour un hôtel, arrivé la bas la piscine n'est ouverte qu'en saison et aucune info la dessus ni même à quoi correspond la saison car début octobre, il faisait très beau. Hotel.com ne donne pas l'info non plus. Devinez ....! Comme pour les autres infos à l'accueil, si vous n'avez rien à demander, adressez vous à l'accueil sinon abstenez vous, vous éviterez les sourires narquois et un accent déplaisant malgré le fait qu'on parle très bien anglais, nous n'avons rien compris à leurs explications et pas de français malgré ce qu'ils annoncent. Donc nous n'avons pas profité du reste de l'hôtel. Le service de ménage est variable entre 8h et 17h en ce qui nous concerne et ou la personne de ménage ne souhaite pas qu'on reste. Il faut être dispo. Je ne retournerai peut être pas dans cet hôtel à part pour la chambre et l'entrée du métro à 50 m
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par The Team at SIXTY LES, Gestion de l’hôtel
Hi Franck, Thank you very much for taking the time to provide your feedback about your most recent stay. We will review your feedback with the rest of our departments and ensure your issues are addressed and to better experience future stays. In addition we would like to apologize for any inconveniences as we did indeed close our pool on September 22nd. Warmest regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Frances Sarenas, Gestion de l’hôtel
We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service and quality.We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Frances Sarenas, Gestion de l’hôtel
We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service and quality.We look forward to welcoming you back soon!