Note fondée sur 64 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Victor, thank you for leaving a review. We’re sorry your stay fell below expectations. We’d love to hear more details about your experience. Please feel free to reach out to our 24/7 support team. We look forward to hearing from you soon.
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Je n’ai pas fermé le de la nuit bruit sur bruit je Ne sais pas si c’est la climatisation mais ça insupportable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Coumba, thank you for your honest feedback and we’re sorry for the nearby noise levels. This is a popular neighborhood with a buzzing nightlife and we feel awful for it disrupting your stay. Please reach out to us before your next stay and we can provide complimentary earplugs and a white noise machine. While we understand that may not fully solve the problem, we want to help reduce the street noise however we can.
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Linda, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.
par un voyageur de Miami
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Quiet and safe place
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Darius, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica, your feedback is appreciated. We're sorry to see your stay fall short of expectations and apologize for any issues you dealt with. We'd love to hear more about what we could've done better. Please feel free to reach out to us at any time.