Note fondée sur 2 805 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Idealement situé

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Super emplacement, chambre spacieuse et propre, lit confortable, cafe the chocolat offerts le matin, personnel sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
A 5 mn de Time square
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
C'était très bien, le personnel était agréable et même si notre anglais était déficient, ils ont fait les efforts pour nous accomoder.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Bien placé pres de time square
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
C'est vraiment special pour aller voir un spectacle à Broadway, proche des théâtres, time square et tous les endroits icônes de NY
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Belvedere Hotel team , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Belvedere Hotel. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Clean, but no coffee/tea. Rude staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
We always aim to deliver a great experience, and we are disappointed when we don’t meet our valued guest’s expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We offer a morning beverage service between 7-10AM in our lobby, coffee, tea and hot chocolate is served. We will be sharing your comments with the appropriate department to ensure our staff is addressed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and for choosing our hotel. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Highlight: very well located hotel. Very close to Times Square. Attractive retro-style architecture and interior decoration of public areas. Mostly friendly and accommodating staff. Negative points: - Bathroom old and not in very good condition (traces of mold). - Walls between rooms very thin, so if neighbors speak a little loudly you can hear everything. - Poorly insulated front door: you can hear everything going on in the corridor. - There's a hole in the window near the air conditioner, due to a break in the insulation around the air conditioner, letting in the cold (stay in December) and street noise as if the window were open. - No real blankets in the beds, just a kind of thick sheet. Overall, a convenient hotel to stay in Manhattan when you haven't had a chance to book far in advance and therefore don't have many options left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Belvedere Hotel team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate comments such as yours as it helps us to make improvements to our hotel and services when appropriate. We will be sharing your comments with the appropriate department to ensure all the deficiencies are corrected.