Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Trop dispendieux pour l'offre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for your feedback.Please accept our sincerest apologies for not meeting your expectations. We are aligned with competitors and have better pricing, however, September and October are NYC's busiest months where rates are very high.Should your travels bring you back to the area we hope we may have the opportunity to serve you again.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Room was clean
Nice balcony
Service was top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Virginie,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Odeurs malaisantes de toute sorte, 7 officiers de police y ont fait une descente. Les photos ne reflètent pas la réalité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Marco R, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your feedback.I just want to make sure you are reviewing the correct hotel as we had zero incidents during your stay and you did not mention anything to us about anything crazy like you stated. If you had other issues with your stay with us, please accept our sincerest apologies for falling short on expectations. Feel free to reach out to me if you wish to discuss further. Thank you.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Marco R., Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
par un voyageur
Publié le 20 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par The Boro Team, Gestion de l’hôtel
Excellent photo! Thank you for staying.
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2020 par Jaymes, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2019 sur Expedia
Ce qui ne m’as pas plus sont les taxe de 20€ par jour que l’on vous facture à la fin du séjours Deja on paye une fortune notre séjour ok paye plus de 100€ la nuit et à notre départ on nous réclame une facture de 300€ on se demande à quoi ca sert ... vu qu’on paye déjà nos nuit avant de venir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par The Boro Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. If you have any questions about billing, please don't hesitate to contact us directly so we can clarify any questions you may have. We look forward to your next stay with us.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par The Boro Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We would be interested in
any additional feedback you would b e willing to provide.
par un voyageur de Brooklyn
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Ngoc An,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon!Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York