Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Odeurs malaisantes de toute sorte, 7 officiers de police y ont fait une descente. Les photos ne reflètent pas la réalité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Marco R, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your feedback.I just want to make sure you are reviewing the correct hotel as we had zero incidents during your stay and you did not mention anything to us about anything crazy like you stated. If you had other issues with your stay with us, please accept our sincerest apologies for falling short on expectations. Feel free to reach out to me if you wish to discuss further. Thank you.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Marco R., Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par The Boro Team, Gestion de l’hôtel
Excellent photo! Thank you for staying.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2020 par Jaymes, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2019 sur Expedia
Ce qui ne m’as pas plus sont les taxe de 20€ par jour que l’on vous facture à la fin du séjours Deja on paye une fortune notre séjour ok paye plus de 100€ la nuit et à notre départ on nous réclame une facture de 300€ on se demande à quoi ca sert ... vu qu’on paye déjà nos nuit avant de venir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par The Boro Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. If you have any questions about billing, please don't hesitate to contact us directly so we can clarify any questions you may have. We look forward to your next stay with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par The Boro Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We would be interested in any additional feedback you would b e willing to provide.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very simple but spacious rooms with very nice morning views of the city. We really enjoyed our stay here and the staff were always very nice! Would truly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Tiara,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Staff and restaurant waitress were amazing! Room and foyer area very clean. Entire hotel smelled like weed. Water was turned off on final day before departure w/out notice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Karl,Thank you for your feedback.Please accept our sincerest apologies for not meeting your expectations. Please know we have made tremendous strides in trying to curb smoking and will continue to enforce the policy with results up to and including permanent ban from the property. Please also accept my sincerest apologies for the water issue as we had an emergency failure on our water booster pumps that needed immediate repair.We hope that should your travels bring you back to the area, we hope we have the opportunity to serve you once again.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
It was decent. Room was very clean for a one night stay: Walkable distance for bars around LIC. Just wish I had a better view of the city from my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Marco R. , Gestion de l’hôtel
Dear Joshu,Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay with us. You did have one of our standard rooms. We do also offer rooms with a view of the city and a balcony that you can upgrade to as well.If you happen to be back in the area, be sure to let me know and we will get you squared away with a free upgrade, based upon availability.Sincerely,Marco RodriguezGeneral ManagerThe Boro New York