Note fondée sur 744 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Sami B., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating! We’re thrilled to know you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s always rewarding to hear when we meet our guests' expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back to The Cloud One Hotel NYC in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sami B., Gestion de l’hôtel
Dear Amazing GuestThank you for this perfect rating. It is with delight that we receive this rating and feel motivated to continue to do the best that can be done for each of our guests. We wish you an enjoyable rest of the summer while hoping to welcome you soon again through our doors.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Michael Black, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I would love to know what we can do on your next stay to get a 10!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Clean - EXCELLENT service from woman (Asian one) at reception that recognizes her for we clients and thanks them for coming back to the night shift Johan - the staff is most wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Sami B., Gestion de l’hôtel
Dear Cherished GuestThank you for this perfect rating. Our Front Desk Supervisor BJ is delighted to know that you were so pleased with her assistance. These motivational words fuels us with more energy and dedication to do the best that can be done for each of our guests.We wish you an enjoyable summer ahead.Kindest regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Michael Black, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review! We greatly appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Super emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par BJ/Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Joel, thank you so much for your recent stay with us. It was truly our pleasure to have you with us! Our team appreciates your five-star review. We look forward to hosing you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par BJ/Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Tangi, Thank you for your recent stay with us. It was truly our pleasure to host you! We hope you enjoyed your stay, and everything was up to your liking. If you have any feedback to share with us during your stay, please feel free to contact us. We always strive to provide the best service possible.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Le séjour a été excellent, le seul point noir est que le prix annoncé était petits déjeuners inclus (très explicite avec un prix pour la chambre et un prix pour les petits déjeuners) et qu'une fois sur place nous avons appris que le prix total indiqué n'était en fait que pour la chambre et qu'il a fallu rajouter les petits déjeuners.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par BJ/Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Andree, Thank you for your recent stay with us. It's wonderful to know you had a great stay with us. Please note that we promote on Expedia that buffet breakfast is surcharge. If there was a confusion on Expedia, our apologies! We wish you a wonderful holiday season and hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Hôtel situé dans le beau secteur du Mémorial .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par BJ/Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Antonio, Thank you so much for your stay with us. We are glad to hear you loved a perfect location for your journey in NYC. Our team appreciates your kind review. We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2023 sur Hotels
Hôtel avec chantier autour / Pas d’eau chaude sur les deux derniers jours .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Michael Black, General Manager, Gestion de l’hôtel
Our apologies for the water issue, as we shared, we have been working diligently with local engineers to identify and correct the issue. Regretfully, it was not an easy or quick fix, but we greatly appreciate your understanding. We will be in direct contact.