Note fondée sur 487 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Juste pour dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Come and stay with us again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
J'ai adoré l'Hôtel Fidi. Complètement récent, moderne, propre, et dans un quartier sécuritaire. Près de trois lignes de métro. Le check-in était très facile, le personnel est gentil et courtois. Il y avait du café offert au 2e étage, mais si nous nous levions trop tard, il n'en restait plus. Pas de déjeuner inclus. J'ai vu quelques personnes avec des animaux, c'est un hôtel pet friendly. Bon à savoir ! À quelques pas, il y a une petite rue animée et remplie de bons restaurants. Ils ont gardé nos bagages pour la journée au moment du check-out. Je recommande !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Lauren Reynor et le personnel de l'hôtel FIDI, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre merveilleuse critique! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espérons vous accueillir à nouveau bientôt!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Recption were helpful and whilst we were early and dropping bags off our room was ready and we were able to check Great location not far from one world, brooklyn bridge and river.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for your kind review! We’re delighted to hear that our team was helpful and that you could check in early. We're also glad you enjoyed the location and proximity to key attractions. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Very beautiful hotel nice rooms comfortable beds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear you enjoyed the beauty of the hotel, the rooms, and the comfortable beds. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your amazing feedback! We’re thrilled to hear that you had a 10/10 experience. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Convenient clean and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave such a great review!
3 sur 5
par un voyageur

Could be great but isn’t.

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
This could be a great hotel. The location in Fidi is excellent. It is very clean. They upgraded me to a king room, which was great. The issues: 1) there is a $30 per night amenity fee. This covers wifi, 2 bottles of water, and coffee. It basically amounts to $15 for each bottle of water. I did not get coffee as it is not in a convenient place such as the lobby or in the room. It is on another floor. The whole amenity fee thing feels like a scam. Not all hotels charge this. I don’t understand why hotels do this. The very first interaction that the guest has with the hotel feels like a scam. It makes you think you are stuck with it this time but will stay somewhere else in the future. Why not just advertise the real price per night instead of tacking on bogus fees? 2) my room was on the eighth floor. I got in late after traveling all day. I went to take a shower but couldn’t get the shower door to open. The door had a clear plastic skirt/caulking on the bottom. That was making the door difficult to open. It probably took 15 minutes to get the shower door to open. Once I got the shower door opened and turned on the shower I saw why they installed the crazy caulking at the bottom of the door. Water from the shower sprays all over the floor soaking the bath mat. There must be a better way to configure the shower. I have never encountered anything like it. I travel to ny several times a year. If this hotel would drop the junk fees and fix their shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Lauren Reynor General Manager, Gestion de l’hôtel
We are so sorry to hear that your experience here did not exceed your expectations! Thank you for letting us know about your shower door! We dispatched Maintenance and fixed this issue. Our Resort Fee, which is noted on Expedia before you confirm your reservation, (and as shown in the image you provided), has many wonderful amenities included such as discounts to many restaurants and area attractions, coffee, tea & fresh fruit infused water daily, super fast wifi, luggage storage and use of our state of the art fitness center. Our coffee and tea is located on the second floor, one floor above the Lobby and accessed via the elevator or connecting Grand Staircase. Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing 10 out of 10!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic 5/5 rating! We're delighted that you had such a great experience. It was wonderful having you as our guest, and we can't wait to host you again in the future!