Note fondée sur 661 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Free breakfast -No free parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Hicham, Thank you for taking a moment to share your experience. We charge for parking at the property. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back in the future at The Lodge Red Hook because our goal is to make your stay better and brighter.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Parfait pour visiter NY
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Jean-DenisThank you so much for the amazing feedback.We're happy you found our location, team, and rooms up to your standards! Not only were you able to enjoy the accommodations, but Red Hook neighborhood as well - it's evolution is truly something to experience. We hope to see you again on your next trip to NYC!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Location! Cheap parking behind hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
HI Marie-Claude It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming your next stay at The Lodge Red Hook.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Guy, Thanks for your positive review, t's great to hear you enjoyed your time at the property and neighborhood. We hope to see you again soon at The Lodge Red Hook.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
J'ai apprécié l'accueil du personnel à l'écoute et très poli. Nous étions arrivé plus tôt que prévu, le personnel a accepté de garder nos bagages le temps que nous réalisons notre visite. Pareil pour le check-out. Le nettoyage de l'hôtel se fait tous les jours et le petit-déjeuner est bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Chloe, Thank you so much for these amazing comments of our staff and establishment. We feel so happy to see that our property filled all your expectations, specially Red Hook as neighborhood. We hope to see you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Very nice hotel. Nice breakfast too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Bernard, Thank you so much for the kind words and for choosing to stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again the next time you are in New York City.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We truly appreciate your business and hope you can come back to see us again at The Lodge Red Hook.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Je n'ai pas compris pourwuoi le stationnement de l'hotel etait payant..... il n'y avait aucun autre endroit ou nous pouvions nous stationner Emplacement a 5 minutes du terminal de croisiere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at The Lodge Red Hook. The average price of overnight parking in Brooklyn (ramps, lots, hotels etc.) is between 40-60 dollars per night and the closest secured lot to the Hotel is at the Brooklyn Cruise Terminal which charges 45.00 per night. With our limited amount of parking, we do need to charge a fee, but we feel that charging only 22.50 per night is a great value to our guests and it is incredibly popular with our repeat customers. There is also street parking available around the immediate vicinity of the hotel but please read the parking signs before leaving your car as some restrictions exist. Thanks again for your business, we truly appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words and for choosing to stay with us! We really appreciate your business and hope to see you again the next time you are in New York City.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
A lot of options for breakfast, helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Marie, Thank you so much for your 4-star review! The team will be so happy to know they've made an impact on your stay and we truly can't wait to host you again on your next visit to Brooklyn, New York. Let us know when you'd like to come back.