Note fondée sur 1 579 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent maison loin de la maison.

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
C’est rare de se sentir bien dès les prémieres secondes quand on rentre dans un hôtel inconnue, ici la bienveillance et authenticité du personnel, plus le cadre chaleureux offre la promesse d’une expérience client hors pair qui est maintenue du début la la fin. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Properties is good !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
4 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Restaurant indisponible et bar rooftop fermé certaines journées malgré la saison très touristique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Très bonne prestation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you continued good health and safety.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
L'hôtel est tout sauf calme, tous les jours dès 6h45 nous avons été réveillés par les aller-retours du personnel d'entretien, des portes qui claquent fort et ce malgré des bouchons anti-bruit. Les chasses d'eau s'entendent d'une chambre à l'autre. La première nuit, la climatisation éteinte faisait un bruit horrible, un agent technique a dû passer la réparer. Aucun repos. Le système de douche est tellement vétuste qu'il faut quelques minutes avant de comprendre comment actionner la douche, et l'eau chaude qui met parfois plusieurs minutes avant d'arriver. Très déçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Please accept our sincere apologies for the challenge you experienced. It is comments such as yours that allow us to correct our shortcomings. Our goal is to make your every visit as flawless as possible. We do value your patronage and I hope that you will give us another chance, please. On your next visit, I would like to meet you in person, as I would like to regain your support. All of us at the Prince Kitano look forward to welcoming you back soon. Once again, our apologies. Yours sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Tres bel hotel en plein centre de Manhatan.

Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Tres bel hotel, avec des chambres spacieuses pour New York. Tres comfortable, propre et bien situé. Seule remarque et le wifi payant dans la chambre...cela se fait plus de nos jours...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Zack, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Glad you found value in your visit. We appreciate your business, and we hope to have another opportunity to serve you in the future. I welcome you to contact me directly on your next visit. Our goal is to ensure your satisfaction and exceed your expectation.We wish you and your family continued good health and safety.