Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Assez déçu

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Pour avoir fait un autre hôtel à New York avant celui là et dont le prix était moins cher je suis déçu de cette hôtel plusieurs choses n’allait pas. - les lits deux places sont beaucoup à trop petit pour deux personne - de dépôt des sacs à la réception nous a été facturé 50€ sans nous dire que c’était un service payant. - la vue sur la ville est gâchée par les fenêtres salles - la chambre est assez petite en général pour un prix trop conséquents et sans petits déjeuner - l’accueil n’est pas vraiment au rendez vous -l’hotel n’est pas si bien positionné que ça pour son prix -le quartier est assez bruyant et ça s’entend dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Judith, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah, thank you for sharing your feedback with us. Your insightful reviews help us improve and recognize our strengths and weaknesses. However, we apologize for any inconvenience caused by your experience. Please rest assured that the 50 that was held on your card for the Room Deposit and was not for Bag Storage we do not charge to store bags before check-in or after check-out. The 50 was automatically released on the day of departure. Here at Solita SoHo Hotel, we continuously strive to meet your needs and expectations. We hope your overall stay was still enjoyable and that you will keep us in mind for future visits.Regards, Judith Front Office Supervisor
2 sur 5
par un voyageur

Peut s’améliorer

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Hôtel bien situé. Chambre bien insonorisée avec les autres mais pas avec extérieur : rue passante et bruyante. Serviettes changées tous les jours. Propreté à revoir : aspirateur chambre fait 1 fois en 7 jours. Moisi sur le lavabo. Avons dû demander par 3 fois pour que les draps soient changés une fois (à chaque fois prétendaient l’avoir fait alors qu’il y avait les mêmes taches sur les draps). Matelas mous. Personnel peu aimable, toujours sur son téléphone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Judith, Gestion de l’hôtel
Hi Renaud Mariage-Gaudron, thank you for taking the time to share this feedback with us. Guests' insightful reviews help us improve and recognize our strengths and weaknesses. However, we apologize for any inconvenience caused by your housekeeping service or poor guest experience. We hope your overall stay was still enjoyable and that you will keep us in mind for future visits. Regards, Judith Front Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Hôtel vraiment bien placé proche des métros
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Judith, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us 5 out of 5. We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to having you stay with us again in the future.Regards, Judith Front Office Supervisor
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Chambre faite à moitié Pas de micro-ondes et de frigo dans les chambre Literie pas très confortable Service minimum Hôtel situé à 5 min du métro Juste café à disposition à l entrée de la réception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Judith, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share this feedback with us. Outside guests' insightful reviews help us improve and recognize our strengths and weaknesses. However, we apologize for any inconvenience caused by housekeeping and the Starbucks Coffee, pastries, cookies, tea, and hot chocolate offered in the Lobby every day. We hope your overall stay was still enjoyable and that you will keep us in mind for future visits. Regards, Judith Front Office Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par Judith, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your stay with us and our amazing staff. We love to make our guests feel at home. We feel inspired by your positive feedback, and we look forward to having you stay with us again in the future. Regards, Judith Front Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Très bon rapport qualité accueil prix

Publié le 6 sept. 2023 sur Hotels
Une équipe aux petits soins pour ses clients!!! Excellent accueil. Très bon emplacement pour visiter Manahattan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled that you had the chance to enjoy our fantastic staff. We hope to have the pleasure of serving you again in the future. Best regards, Keith, Operations Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Keith, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 8 out of 10 starsRegardsKeithOperations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
Really average. Not the best service (quite rude), room was not that clean (bathroom and floor). Really noisy neighborhood. Also no fridge in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Keith, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share this detailed feedback with us. Outside guests' insightful reviews help us improve and stay aware of our strengths and weaknesses. Its dishearting to hear that our staff was rude and I do apologize for that. Regards' Keith Operations Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
When people are vomiting on your corridor in front of your door and nobody apologize for this. It's not acceptable!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2022 par Keith, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for any inconvenience as we are committed to providing the highest level of service simply because we believe our guests deserve the best. Please know that we take all guest feedback to heart and as an opportunity for improvement. We look forward to welcoming you back. Regards Keith Front office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2022 sur Expedia
Très bien situé près de la petite Italie, du chinatown et de stations de métro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2022 par Keith, Gestion de l’hôtel
We're delighted to hear that you had a wonderful experience with us! We're so glad you enjoyed our amazing location. We strive to provide our guests with the best possible experience, so this is great to hear. Regards Keith Front Office Manager