Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you!! We look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you. We look forward to your return.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Full garbage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are letting our housekeeping department aware of issues regarding garbage
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
It had parking problems
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you- We appreciate you staying at the Tillary and look forward to you staying with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you- We appreciate you staying at the Tillary and look forward to you staying with us again.
3 sur 5
par un voyageur

Ehhhhh definitely wouldn’t be my first choice.

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
When checking in there was a bit of a wait due to customers having issues at the desk. Instead of someone jumping in to help the lady they let her do it alone all the while being on the phone trying to solve an issue for disgruntled customers. They also stated that I could not receive any clean wash cloths or towels because laundry wouldn’t be done until the following morning at 9 am smh that annoyed me because when I got to my room there were none just long rags and those small towels for the floor. The hotel also charged a bunch of fees which was a little insane for 1 night but whatever it’s BK so I guess. Overall the room was alright just for sleeping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you. We have a new management team to ensure that any negative issue you had to endure do not occur again. We look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you!! We look forward to your return.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The room did not have a microwave along with an iron. The customer service representative was awesome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you. We have a microwave in the lobby area for guest use. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you!! We appreciate you staying at the Tillary and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Everything is good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par The Tillary Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you. We appreciate your stay and hope to see you again soon.